«اطعام علوی» کانون شهدای دستمالچی تبریز برای روزه دارران

فعالان کانون فرهنگی هنری و بسیجیان مسجد شهدای دستمالچی تبریز با کمک خیرین مرحله ۲۸ کمک های مومنانه خود را با طبخ و توزیع غذای گرم در قالب «احسان علوی» برای روزه داران اجرا کردند.

«اصغر آقاجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع)،از اجرای مرحله ۲۸ کمک های مومنانه کانون با مشارکت خیرین و پایگاه بسیج مقاومت مسجد در ماه مبارک رمضان با طبخ و توزیع غذای گرم،خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت:دستگیری از نیازمندان در ماه رمضان فرهنگی دیرپا و اصیل در میان ایرانیان است که ریشه آن با فلسفه ماه مبارک رمضان پیوند دارد. پرهیز از خوردن و آشامیدن افزون براستقامت در تقوا و تحکیم ایمان، به روزه داران یادآوری می‌کند که در لحظه افطار، کودکان یتیم، زنان بی‌سرپرست و مردان از کار افتاده‌ای هستند که سفره‌شان خالی است و عبادت و عبودیت در درگاه خداوندی به کمال نمی‌رسد مگر آنکه آنان را دریابیم.

آقاجانی با بیان اینکه اطعام یکی از متداول ترین،نوع احسان و نیکوکاری است،افزود: بر همین اساس فعالان کانون و بسیج با مشارکت خیرین اقدام به طبخ ۱۴۰ غذای گرم کرده و توسط مدیرکانون در درب خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

وی اظهار کرد: طبخ این غذای گرم به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب احسان علوی در مرحله ۲۸ از کمک های مومنانه کانون و بسیج انجام شد.

مدیرکانون ضمن خداقوت و تجلیل از خیرین محترم،بسیجیان پایگاه مسجد،اعضای کانون فرهنگی هنری،خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین در حال تدارک و تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن در بین خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر در منطقه هستیم.

کد خبر 1168825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha