کارگران حلقه اصلی تولید و توسعه اقتصادی هستند

جهانی با اعلام برنامه های بزرگداشت هفته کار و کارگر در لرستان، گفت: کارگران حلقه اصلی تولید و توسعه اقتصادی هر جامعه هستند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«علی جهانی» امروز(4 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران،اظهار داشت: حلقه اصلی تولید و توسعه اقتصادی در کشور را کار و تلاش کارگران است.

 

وی با بیان اینکه کارگران مهمترین عامل رونق تولید و به ویژه اقتصاد مقاومتی هستند، افزود: این قشر زحمتکش و ساعی می توانند صنعت و تولید کشور را به سمت شکوفایی برده و فرصتی جهت استفاده از تولیدات با کیفیت داخلی، پیشرفت و تعالی صنعت کشور ایجاد کنند.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به برنامه های مختلف هفته کارگر در استان اشاره کرد وافزوئد : غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان ‌های شهیدان، دیدار کارگران با نماینده ولی فقیه در استان و  وحضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از مهمترین برنامه های اداره کل تعاون به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کاگر است.

 

وی ادامه داد: بازدید از واحدهای کارگری استان، سرکشی از خانواده های شهدای کارگر، برگزاری راهپینایی خانوادگی کارگران و نیز تجلیل از کارگران نمونه و کارفرمایان حامی کارگر از  دیگربرنامه های هفته کارگر در این استان لرستان می باشند .

 

جهانی در ادامه افزود: در طول هفته کارگر مسابقات مختلف ورزشی بین واحدهای کارگری استان لرستان برگزار می شود. .

 

هفته کارگر از روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

کد خبر 1168956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha