وظیفه روحانیون در برابر زیاده‌خواهی و توطئه دشمنان سنگین است

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: امروز روحانیون علاوه بر ترویج دین، وظیفه سنگینی هم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان که همان تفرقه است برعهده دارند و باید در سطح جامعه بیش از هر زمان دیگری روشنگری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست روحانیون اهل تشیع و اهل سنت که با محوریت «افطاری وحدت و مقاومت» برگزار شد، اظهار کرد: امروز قدس، یعنی قبله اول مسلمانان زیر چکمه‌های دژخیمان صهیونسیت است و باید با اتحاد همه مسلمانان آزاد شود.

 

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: دشمن همواره درصدد این بوده که بین مسلمانان به ویژه مسلمانان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و به شهادت رساندن چهار روحانی در ماه گذشته در همین راستا بوده که با هوشیاری تمام این نقشه شوم آنان خنثی شد.

 

 

وی عنوان کرد: مسلمانان ایران اسلامی سال‌ها است که برادر وار در کنار هم زندگی می‌کنند و دشمن به ویژه دشمن صهیونیستی به همین خاطر همیشه تلاش کرده است بین ما تفرقه ایجاد کند که وحدت تنها راه شکست آنان در این مسئله است.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروز روحانیون علاوه بر ترویج دین، وظیفه سنگینی هم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان که همان تفرقه است برعهده دارند و باید در سطح جامعه بیش از هر زمان دیگری روشنگری کنند.

 

 

حجت الاسلام رازیانی در ادامه با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرهای استان کردستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: باید مردم و همه مسئولان و سایر قشرها با حضور همه جانبه در این راهپیمایی، باردیگر همبستگی خود را به مردم فلسطین و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کنند.

 

 

وی با دعوت مجدد از همه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس که از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، در هم شکستن رژیم کودک کش صهیونیستی را جلوتر بیندازند.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: امروز روحانیان علاوه بر ترویج دین، وظیفه سنگینی هم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان که همان تفرقه است بر عهده دارند و باید در سطح جامعه بیش از هر زمان دیگری روشنگری کنند.

 

 

وحدت رمز پیروزی اسلام بر کفر است 

 

ماموستا عبدالباسط کریمی از روحانیان سقز نیز در این نشست اعلام کرد: قدس شریف متعلق به همه مسلمانان جهان است و باید با حفظ وحدت در برابر دشمنان بایستیم.

 

 

وی وحدت را رمز پیروزی اسلام بر کفر دانست و در این رابطه از همه مومنین خواست وحدت خود را در برابر تمام  دشمنان حفظ کنند.

 

 

روحانی سقزی ادامه داد: ما روحانیان اهل سنت هیچ مشکلی با روحانیان اهل تشیع نداریم و این دشمن است که هرازگاهی با فتنه‌های مختلف از جمله به شهادت رساندن روحانیان از هر دو مذهب در صدد تفرقه هستند که باید در برابر آنان هوشیار بود.

 

 

ماموستا کریمی اضافه کرد: ما دیدیم که حزب‌الله در جنگ 33 روزه دشمن صهیونیستی را به زانو درآورد و این نشان از درماندگی این دشمن غاصب در برابر اتحاد مسلمانان است.

 

 

وی به تعبیر امام راحل امت که فرمود اگر هر کدام از مسلمانان یک لیوان آب بر روی دشمن صهیونیست بریزند آنان غرق خواهند شد، گفت: این به معنی اتحاد مسلمانان در برابر این رژیم فتنه‌انگیز است که باید در برابر آنان به وحدت کامل برسیم.

 

 

این روحانی اهل سنت تصریح کرد: سیاست قوم یهود امروز باعث جدایی مسلمانان در اقصی نقاط جهان شده است که باید با هوشیاری این فتنه را خفه کرد.

 

 

وی با بیان اینکه فرموده صریح خداوند است که قوم یهود دست از سر مسلمانان بر نخواهند داشت، گفت: باید در این برهه حساس کنونی اختلافات را کنار گذاشت و تلاش کنیم با اتحاد دسیسه‌های رژیم اشغالگر قدس را بر هم بریزیم.

 

 

پایان پیام/713

کد خبر 1168988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha