راهپيمايی روز قدس از اهمیت خاص و ویژه‌ای برای جهان اسلام برخوردار است

جهانگیری با بیان اینکه راهپيمايی روز قدس از اهمیت خاص و ویژه‌ای برای جهان اسلام برخوردار است گفت: ما وظیفه داریم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (یکشنبه ۴ اردیبهشت) در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه امام خمینی (ره) در اقدامی حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامید اظهار کرد: وظیفه ذاتی همه ما این است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهیم.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه راهپيمايی روز قدس از اهمیت خاص و ویژه‌ای برای جهان اسلام برخوردار است افزود: روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و در این روز مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک با حضور حماسی خود در این راهپیمایی، بار دیگر حماسه حضور را رقم خواهند زد.

 

وی اذعان کرد: مردم اندیمشک همواره در تمام مراسمات ملی و مذهبی حماسه آفریده‌اند و حضور هزاران نفری آنها در دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با تقریظ مقام معظم رهبری بر روی کتاب حوض خون یک نمونه از حماسه حضور مردم شهید پرور این دیار به حساب می‌آید.

 

جهانگیری تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه (۹ اردیبهشت) ساعت ۱۲ از مبدأ میدان امام خمینی (ره) آغاز و به سمت میدان راه‌آهن، بلوار راه‌آهن و مصلای جمعه اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: همزمان با راهپیمایی روز قدس در شهر اندیمشک، راهپیمایی در شهرهای بیدروبه، چمگلک، آزادی و حسینیه نیز با حضور مردم ولایتمدار این شهرها برگزار خواهد شد.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امام جمعه اندیمشک نیز در ادامه این نشست به بیان مطالبی پیرامون راهپیمایی روز قدس پرداخت و از روحانیون، طلاب، ائمه جمعه، شورای تبلیغات اسلامی، مدیران ادارات و اصحاب رسانه  خواست نسبت به اطلاع‌رسانی و دعوت عمومی از مردم جهت حضور در راهپیمایی این روز اقدام کنند.

 

کد خبر 1169054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha