اجرای طرح بهسازی بافت تاریخی و باارزش در ۶ روستای گلستان/ ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌ها در روستاهای هدف گردشگری تصویب شد

 حسینی گفت: طرح بهسازی بافت تاریخی و باارزش در ۶ روستای استان گلستان آغاز شده که در برخی روستاها مانند زیارت گرگان و قلعه قافه آزادشهر این پروژه‌ها به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مینودشت، «سیدمحمد حسینی» در بازدید معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور از روستای ساسنگ شهرستان مینودشت اظهارکرد: در استان ۲۵ روستای تاریخی و دارای بافت باارزش وجود دارد که تاکنون مطالعات اجرای طرح بهسازی بافت باارزش برای ۸ روستا انجام شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: تاکنون طرح بهسازی بافت تاریخی و باارزش در ۶ روستای استان گلستان آغاز شده و در برخی روستاها مانند زیارت گرگان و فارسیان آزادشهر این طرح به اتمام رسیده است.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات اجرای طرح بهسازی بافت باارزش از منابع ملی است، افزود: خوشبختانه در تامین و تخصیص اعتبار برای اجرای این طرح محدودیت و مشکل چندانی نداریم و در سفر اخیر دولت سیزدهم به استان گلستان اعتبار خوبی به این پروژه‌ها اختصاص داده شد.

 

حسینی بیان کرد: در این سفر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای تاریخی و دارای بافت باارزش مصوب شد که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن در قالب اعتبارات نقدی اختصاص پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح بهسازی بافت باارزش در روستای ساسنگ هم از اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل پروژه‌های بهسازی در این روستا خبر داد.

 

کد خبر 1169104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha