توبه، بزرگترین تصمیم انسان در شب قدر است

حجت الاسلام حسینی گفت: شب قدر، شب اعتماد به خداوند متعال است، یکی از بزرگترین تصمیم های که فرد در این شب می گیرد توبه است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمهدی حسینی مطلق» شامگاه یکشنبه (۴ اردیبهشت) در مراسم سومین شب قدر در مهدیه امام خامنه ای(مدظله العالی) گفت: امشب یکی از شب هایی است که هر یک از ما بتوانیم حقیقت آن شب را درک کنیم کل عمرخود را تضمین کرده ایم .

 

مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی با بیان اینکه یکی از اعمال شب 23 ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر زیارت امام حسین (ع) است، افزود: مقدرات انسان در شب 23 امضا می شود حتمی می شود، شب قدر، شب اتصال با ولی خدا است در تمام سال نگاه به آسمان داشته باشید در شب قدر هر چقدر میتوانید سوره قدر بخوانید در شب قدر دل امام زمان(عج) را بدست بیاوریم .


وی با اشاره به اینکه در شب قدر باید خدا را یاد کرد و به آن اعتماد کرد، در شب قدر اگر قرآن کریم و امام حسین (ع) را واسطه قرار دهیم خداوند ما را می بخشد، این شب فرصتی است که در خود عطش شناخت و معرفت به امام زمان (عج) را ایجاد کنیم و یقین داشته باشیم امام  معصوم صدای ما را می شنود و جواب سلام ما را می دهد.


وی افزود: یکی از بزرگترین تصمیم های امشب توبه است، اگر می خواهید یار و یاور امام زمان (عج) باشید به مقام و ثروت های دنیا دل نبندیم، امروز وظیفه ما حمایت از دین و ولایت است و نباید در این امر کوتاهی کنیم.

کد خبر 1169207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha