برنامه‌ریزی لازم برای تأمین مسکن ارزان برای اهالی فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد

دوستی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای تأمین مسکن ارزان برای اهالی فرهنگ و هنر صورت گیرد، گفت: دستگاه‌های دولتی و صنایع هرمزگان موظف خواهند شد، کالاهای فرهنگی و هنری، هدایا و خدمات تبلیغاتی، هنری و فرهنگی را از داخل استان تأمین و دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی دوستی » در حاشیه نشست با جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان هرمزگان، برگزاری این دیدارها را فرصت بسیار مغتنمی برای دیدار چهره به چهره و شنیدن دغدغه‌های اقشار مختلف دانست.

 

وی گفت: عمده دغدغه‌های این قشر مهم و اثرگذار در حوزه اجتماعی، معیشتی، مسکن، بیمه و شیوه برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری توسط دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان بود که بزودی تصمیمات مهمی در برخی از این حوزه‌ها به نفع جامعه هنری استان اتخاذ خواهد شد.

 

 

استاندار هرمزگان افزود: به‌زودی طی ابلاغی، دستگاه‌های دولتی و صنایع استان موظف خواهند شد، کالاهای فرهنگی و هنری، هدایا و خدمات تبلیغاتی، هنری و فرهنگی را از داخل استان تأمین و دریافت کنند که به‌نظر می رسد با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی استان و دستگاه‌های دولتی، شروع خوبی باشد.

 

 

دوستی گفت: در حوزه مسکن نیز پس از بررسی دقیق‌تر، برنامه‌ریزی لازم برای تأمین مسکن ارزان برای این قشر فرهیخته صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 1169360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha