توزیع ۱۶۵ بسته معیشتی توسط یک هیئت مذهبی در آران و بیدگل

رئیس هیئت حسینی سلمقان شهرستان آران و بیدگل از توزیع ۱۶۵ بسته معیشتی ویژه ماه رمضان در قالب ۹ قلم کالا به ارزش یک میلیارد ریال و توزیع در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

داود ارباب پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک مؤمنانه و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، هیئت حسینی سلمقان آران و بیدگل اقدام به تهیه و توزیع ۱۶۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان کرده است.

 

رئیس هیئت حسینی سلمقان آران و بیدگل افزود: این بسته ها در قالب ۹ قلم کالا شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن، قند و شکر، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، تن ماهی به ارزش یک میلیارد ریال است که با کمک خیران این محله تهیه و توزیع شده است.

 

ارباب پور در ادامه بیان داشت: این هیئت در نوروز امسال ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال و در طول سال ۱۴۰۰ در سه مرحله کمک های معیشتی جمعا به ارزش ۵ میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

وی افزود: جوانان هیئت حسینی سلمقان همچنین در ایام شیوع کرونا خدمات ارزنده ای در توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، کمک به بیماران نیازمند و توزیع بسته های معیشتی داشته اند.

 

رئیس هیئت حسینی سلمقان افزود: هیئت حسینی سلمقان همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی خود با ایجاد گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) با همکاری هیئات مذهبی، مواکب، موسسات خیریه و بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل طی ماه های اخیر در چهار مرحله خدمات ارزنده ای را به مردم زلزله زده اندیکای استان خوزستان داشته است.

 

ارباب پور خاطر نشان کرد: این هیئت مذهبی در طول سال در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوزه فرهنگی و معیشتی و کمک تحصیلی طرح ها و برنامه های متنوعی را سیاستگذاری و اجرا می کند.

کد خبر 1169365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha