تلاش ورزش و جوانان فارس برای کاهش دغدغه اصلی جوانان

صفرپور با یادآوری این مطلب که 85 درصد اعتبارات به حوزه عمرانی می رسد و حوزه جوانان تا حدی مغفول واقع شده است، گفت: سه حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن سه دغدغه اصلی جوانان است که در حال استفاده از ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر صفرپور» امشب (دوشنبه 5 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان فارس گستره فعالیت وسیعی دارد،‌ گفت: جوانان استان فارس منویات و فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با گام دوم انقلاب را محقق کرده اند و این اداره کل هم ارتباط بدون واسطه ای با جوانان دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با یادآوری این مطلب که 85 درصد اعتبارات به حوزه عمرانی می رسد و حوزه جوانان تا حدی مغفول واقع شده است، افزود: سه حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن سه دغدغه اصلی جوانان است که در حال استفاده از ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات این حوزه هستیم.

وی اضافه کرد:‌ در 6 ماه نخست سال جاری و تا هفته دولت ورزشگاه 50 هزار نفری «پارس» و سالن ورزشی «شهید سلیمانی» ضمن رفع مشکلات آن،‌ بازگشایی می شود و برای این طرح ها به انضمام بهبود وضعیت ورزشگاه «حافظیه» شیراز به 175 میلیارد تومان هزینه احتیاج است.

کد خبر 1169457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha