پخش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم از  بقاع متبرکه

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: پخش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم از بقاع متبرکه این شهرستان از امروز شروع می شود.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در طول ماه مبارک رمضان مراسم جز خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه شهرستان برگزار شده و همانند سال قبل در بقعه امامزاده نقی الهادی (ع) به صورت پخش زنده از شبکه استانی به مدت چهار روز انجام خواهد شد که از روز ۲۳ماه مبارک الی۲۶ این ماه ادامه خواهد داشت.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با بیان اینکه برای تلاوت قرآن استقبال خوبی از سوی نوجوانان صورت گرفته است، عنوان کرد: علاوه بر این برنامه ها، حضور جوانان و نوجوانان در مراسم مداحی، قرآن خوانی، برگزاری ضیافت افطاری ساده، برپایی نماز جماعت و غیره از سایر اقدامات انجام شده برای بقاع متبرکه و مساجد در طول ماه مبارک رمضان بوده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

 

علیپور در بخش دیگر با اشاره به اینکه قرآن کریم برای خانواده اهمیت ویژه‌ای قائل است، خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهای خانواده کارکردهای اجتماعی است که شامل تداوم نسل، جلوگیری از فساد، همبستگی، حکمیت خانوادگی، تربیت جنسی فرزندان می‌شود.

 

علیپور با اشاره به اینکه قرآن اولین چیزی که از کارکردهای عاطفی خانواده مطرح می‌کند، آرامش روانی است، اضافه کرد: دوستی دو طرفه، مهربانی دو طرفه و تکریم اولاد از دیگر کارکردهای عاطفی خانواده است.

کد خبر 1169538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha