راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در گیلان آغاز شد

راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در ۹۵ نقطه شهری و روستایی استان گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، راهپیمایی عظیم روز قدس بعد از دو سال برگزاری به صورت خودرویی و موتوری به دلیل شیوع کرونا، دقایقی پیش با حضور گیلانیان روزه‌دار و غیور درسراسر استان به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه آغاز شد.

 

گیل‌زنان و گیل مردان بار دیگر در تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در راهپیمایی روز قدس حضور یافته تا مواضع و همدلی خود را به نمایش بگذارند.

 

مردم همیشه در صحنه گیلان همزمان با سراسر کشور انزجار خود را از سیاست های تجاوزکارانه اسرائیل و استکبار و حمایتشان از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس را اعلام کردند.

 

در شهرستان رشت راهپیمایی از سه نقطه میدان شهرداری، ورزشگاه شهید عضدی، سپاه پاسداران به سمت مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و سخنران این مراسم سردار «رمضان شریف» رییس ستاد انتفاضه و قدس است و مردم روزه‌دار در ادامه نماز جمعه را به امامت آیت الله «رسول فلاحتی» اقامه خواهند کرد.

 

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال همچون سال‌های گذشته « مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود و خائنین منطقه»و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس است. در پایان راهپیمایی امسال قطعنامه پایانی با حضور مردم قرائت خواهد شد.

کد خبر 1169546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha