هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی است

حجت الاسلام حسینی، گفت: هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی که از زبان شهید مطهری بیان شده و در آثار وی تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و در ماه مبارک رمضان مصادف شده است و این فرصت مغتنمی بشمار می رود تا  از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیز بهره بگیریم.

 

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود:آنچه در جامعه مهم است اینکه آموزش‌های عقیدتی و اخلاقی مورد تاکید رهبری است و در تمام ایام سال اولویت اول سپاه و بسیج، مباحث عقیدتی است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: ایمان و بندگی شهید مطهری خاص بود و باید برای الگو شدن در جامعه از آن بهره برد به طوری که برای تربیت جوانان تعالیم اسلامی را در جامعه ترویج داده و بتوان بستر ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کرد.

 

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی ترویج آثار شهید مطهری بین مردم به ویژه نسل جوان و معرفی بزرگان علم و اندیشه است، تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی که از زبان شهید مطهری بیان شده و در آثار وی تجلی پیدا کرده است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب اظهار کرد: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران را در سپاه تقویت کند و این امر خطیر، با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملیِ حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برنامه‌ریزی و در قالب اجرای اثربخش برنامه صادقین محقق شود.

 

وی گفت: برگزاری محفل انس با قرآن ، دیدار کارکنان پایور و بسیج سپاه ناحیه با امام جمعه سرپل‌ذهاب، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان جهت تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و امام شهدا ، تجلیل از کارکنان فعال در حوزه عقیدتی سیاسی ، برگزاری نشست های عقیدتی و بصیرتی در سطح حوزه ، پایگاه های مقاومت و مدارس شهرستان ، سخنرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل‌ذهاب  قبل از خطبه های نماز جمعه و حضور سازماندهی پایوران و بسیجیان در نماز جمعه شهرستان از شاخص ترین برنامه های این هفته است.

 

انتهای پیام

کد خبر 1169651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha