درخشش خبرنگار شبستان در ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای

خبرنگار شبستان خراسان جنوبی در ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای امروز (۶ اردیبهشت) در بیرجند برگزار و «سمیه محمدی» خبرنگار شبستان و فارغ التحصیل موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی تهران برگزیده این سری شد که به مرحله نیمه نهایی مسابقات در تهران راه خواهد یافت.

 

«جلال الدین صادقی»، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاددانشگاهی باید مانند همیشه کارهای گزین انجام دهد، اظهار کرد: امروز این کارهای گزین به همت نیروهای جوان جهاددانشگاهی و ایده‌های ناب آنان در حال رشد و پاگرفتن است‌.

 

وی در ادامه گفت: مسابقات دفاع سه دقیقه ‌ای پایان نامه سبب رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی و فن بیان می شود و امیدوارم این مسابقات فصل جدیدی برای شروع یک راه جدید باشد؛ راهی به نام کم گوی و گزیده گوی؛ راهی که ما را از آفت سخن گفتن صرف و عملیاتی نکردن ایده‌های فکرهای خلاق بازمی‌دارد.

 

«حمید مرادی»، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی هم در این مراسم با بیان اینکه مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای، راهی برای استفاده از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویی در حوزه‌های سرمایه گذاری و عملیاتی است، افزود: این مسابقات فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی ‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویان است.

 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه این مسابقات باید با استفاده از فنون و مهارت‌های ارتباطی انجام شود، افزود: شرکت ‌کنندگان باید در ارایه سه دقیقه‌ای ایده اصلی پایان نامه خود را با تاکید بر جنبه‌های کاربردی و دستاوردهای آن به مخاطبان منتقل کنند.

 

«زهرا حمیدی»، دبیر اجرایی مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای در خراسان جنوبی نیز در گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات مانند پنج دوره گذشته فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی خواهند بود، اما اولویت ثبت نام با دانشجویانی است که پروپوزال خود را به ثبت رسانده اند.

 

وی گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات در ۲۱ واحد  جهاددانشگاهی برگزار می‌شود و مرحله نهایی به صورت کشوری برگزار خواهد شد، در این دور از مسابقات ۱۱ دانشجو از دانشگاه‌های استان ثبت نام کردند که در انتها «سمیه محمدی» از موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی تهران برگزیده این سری شد که به مرحله نیمه نهایی مسابقات در تهران راه یافت.

 

 

 

کد خبر 1169784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha