نمازخانه های ادارات خراسان جنوبی به نام شهدا مزین شوند

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های امسال مزین کردن نمازخانه های ادارات در مرکز استان و شهرستان ها به نام شهدا است، گفت: رابطین نماز سهم نماز و مهدویت را از بودجه فرهنگی ادارات با توان مضاعف مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حسین کمیلی» امروز (۷ اردیبهشت) در دیدار دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام ارزیابی دستگاه های اجرایی هستیم، اظهار کرد: رابطین اقامه نماز و مدیران در جلسات هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز حضور داشته باشند چون در تعیین برنامه های سال آینده توسط مدیران تاثیر می گذارد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی درخواست کرد اداراتی که در بومی سازی برنامه های مصوب دو سالانه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ هنوز اقدام نکردند تا پایان اردیبهشت ماه جاری این اقدام را انجام دهند.

 

وی در ادامه بر برگزاری شورای اقامه نماز ادارت استان تأکید کرد و گفت: این کار می تواند برای پیشبرد اهداف نماز و مهدویت به ما کمک کند و ثمرات خوبی داشته باشد و همه ما باید سعی کنیم برای ترویج فرهنگ نماز و مهدویت گام برداریم.

 

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به لزوم برگزاری دوره آموزشی نماز و مهدویت در سطح استان در سال جدید، عنوان کرد: ما برای این دوره های آموزشی می توانیم اساتید مجرب را معرفی کنیم و جلسات توجیهی دبیران اقامه نماز شهرستان ها در دستور کار باشد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی بر زمان بندی مناسب برای اجرای برنامه های نماز ادارت تأکید کرد و افزود: نقش خود را به رابط اقامه نماز اداره خلاصه نکنیم ما باید مروج نماز در جامعه باشیم و اگر فعالیت ما خود را در رونق نماز مساجد و نماز جمعه نشان داد موفقیتی کسب کردیم.

 

وی از رابطین نماز دستگاه های اجرایی استان درخواست کرد به عنوان یاور نماز در همه جا فعالیت کنند و اگر در نمازخانه های بین راهی و مساجد نقطه قوت و نقصی می بینید اطلاع و برای رفع آن پیگیری کنید.

 

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های امسال مزین کردن نمازخانه های ادارت در مرکز استان و شهرستان ها به نام شهدا است، تصریح کرد: باید یاد شهدا را گرامی بداریم چون وظیفه ماست و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی عنوان کرد: رابطین نماز استفاده از بودجه های فرهنگی ادارات غفلت نکنند و سهم نماز و مهدویت را با توان مضاعف مطالبه داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1169971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha