نامگذاری روز قدس یکی از دوراندیشی های امام (ره) بود

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه کشورهای دیگر به تعصی از جمهوری اسلامی ایران روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را گرامی می دارند، گفت: نامگذاری روز قدس یکی از دوراندیشی های امام (ره) بود.

حجت الاسلام دهدار در مورد روز قدس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: خدا را شاکریم که با تیزبینی و دوراندیشی  بنیانگذار انقلاب اسلامی اخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نامگذاری شد.

 

  رییس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ادامه داد: در حدود 43 سال پس از پیروزی انقلاب هر ساله مردم ما پر رنگ تر از سال قبل با دهان روز در روزهای سرد و گرم سال در راه پیمایی روز قدس شرکت کردند.

 

وی گفت: امروز شاهد ان هستیم که کشورهای دیگر به تعصی از جمهوری اسلامی ایران به دفاع از مردم مظلوم فلسطین و بزرگداشت روز قدس می پردازند و این تنها نمونه ای از دستاوردهای امام ره و انقلاب اسلامی ایران است. حضور مردم در راه پیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه وحدت میان مسلمانان و مقاومت  راه  آزادی فلسطین است گفت:‌ نامگذاری روز قدس با ابتکار و دوراندیشی امام ره نقطه آغاز وحدت میان امتهای مسلمان است.

 

 

کد خبر 1170000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha