حمایت استاندار گلستان در زمینه ایجاد گردشگری سلامت

زنگانه از حمایت استانداری گلستان در زمینه ایجاد گردشگری سلامت خبر داد و گفت: معاونت های اقتصادی و عمرانی را موظف هستند به صورت ویژه این امکان را فراهم کنند تا ما بتوانیم گام بلندی در زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری سلامت در استان برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» در نشست هم اندیشی با فعالین حوزه سلامت استان گلستان گفت: اگر می خواهیم یک گام بلند در حوزه تکمیل زیرساخت های سلامت برداریم باید به سمت جذب سرمایه گذار، استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و همچنین خیرین سلامت برویم.

 

استادار گلستان افزود: سفر رئیس جمهور به استان، اعتبارات و مصوباتی بسیار خوبی به همراه داشت که ما امروز در حوزه سلامت، مصوبات آماده ای با ارزش بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داریم.

 

وی ادامه داد: 30 میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی و نوسازی بیمارستان ها، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان گالیکش، 400 میلیارد تومان برای احداث و تکمیل بیمارستان کودکان گرگان که کلنگ زنی شده و ردیف بودجه دارد، هزار میلیارد تومان برای احداث ۶۰۰ تخت خوابی بیمارستان جایگزین 5 آذر، بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان و چندین مصوبه دیگر از جمله برکات این سفر در حوزه بهداشت و سلامت بوده است.

 

زنگانه گفت: پیوند حوزه سلامت با گردشگری و ایجاد گردشگری سلامت در استان ضروری است.

 

وی از حمایت استانداری گلستان در زمینه ایجاد گردشگری سلامت خبر داد و افزود: معاونت های اقتصادی و عمرانی را موظف هستند به صورت ویژه این امکان را فراهم کنند تا ما بتوانیم گام بلندی در زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری سلامت در استان برداریم.

 

کد خبر 1170048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha