برخورد با قاچاق کالا و فراهم کردن محیط امن کسب و کار اولویت دستگاه قضایی فارس است

فاتحی گفت: فراهم کردن محیط امن کسب و کار و برخورد با قاچاق کالا که به تولید ضربه می زند از اولویت های دستگاه ها قضایی استان است و با متخلفان و مفسدان اقتصادی در این حوزه با جدیت برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فاتحی»، امروز (چهارشنبه 7 اردیبهشت) در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان دادگستری استان فارس گفت: دستورالعمل لازم برای جلب همکاری و کمک به امنیت  سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی ـ قضایی، تولید و اشتغال و مبارزه با فساد اقتصادی به تمام  ادارات، دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای مختلف استان ابلاغ شده است.

معاون قضایی دادگستری فارس افزود: مسئولان واحدهای قضائی فارس استان نیز از توقیف اموال شرکت ها و واحدهای تولیدی و حساب های ادارات و دستگاه های دولتی و نهادها و واحدهای تولیدی توسط دوایر اجرای احکام مدنی و قضات شعب دادگاه ها در راستای تامین خواسته پرهیز می کنند و تصمیم لازم با نظر مستقیم رئیس کل دادگستری فارس در این موارد اتخاذ خواهد شد.

وی تاکید کرد: فراهم کردن محیط امن کسب و کار و برخورد با قاچاق کالا که به تولید ضربه می زند از اولویت های دستگاه ها قضایی استان است و با متخلفان و مفسدان اقتصادی در این حوزه با جدیت برخورد می شود.

فاتحی اعلام کرد: شعبه های ویژه در استان فارس برای رسیدگی و حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی و انجام اقدامات نظارتی بر عملکرد سایر دستگاه ها تشکیل شده است.

کد خبر 1170191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha