۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی چشم انتظار نگاه خیرین

روشان گفت: ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد با ۱۷ میلیارد تومان بدهی، در زندان‌های استان خراسان جنوبی منتظر نگاه های خیرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامرضا روشان» شامگاه (۷ اردیبهشت) در مراسم جشن گلریزان زیرکوه اظهار داشت: همه زندانیان ما مجرم نیستند، بلکه برخی بدهکارانی هستند که بر اثر اتفاقات ناخواسته راهی زندان می شوند.

 

 

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: امروز به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت مردم عزیز ایران اسلامی حتی زندانیان ما نیز فراموش نشده اند و مورد مهر و محبت خیرین قرار می گیرند.

 

 

وی با اشاره به جشم گلریزان شهرستان زیرکوه گفت: امروز شما جمع شده اید تا به یک عده انسان بدهکار که مجرم نیستند، کمک کنید تا به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

 

 

روشان با بیان اينکه در سال گذشته ۱۴۷ زندانی جرایم غیر عمد با کمک های مردم عزیز در سطح استان خراسان جنوبی آزاد شدند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون با طرح مکتب حاج قاسم، ۸۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان به همت دادگستری خراسان جنوبی، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد دیه و خیرین آزاد شدند.

 

 

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد با ۱۷ میلیارد تومان بدهی، در زندان‌های استان منتظر نگاه های خیرین هستند، گفت: مردم زیرکوه در این مراسم سنگ تمام گذاشته اند و امیدواریم این فرهنگ گسترش پیدا کند.

 

 

کد خبر 1170285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha