اجرای ۲۰ عنوان برنامه هنری در خراسان جنوبی

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس بیش از ۲۰ عنوان برنامه هنری شامل تولید و پخش نماهنگ، شب شعر و خاطره، تولید سرود و محفل ادبی «هم صدا با طوفان» در خراسان جنوبی اجرا می شود.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: روز جهانی قدس فریاد وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده است که نسل‌ها همواره و مداوم در سایه بینش و بصیرت حضرت امام خمینی (ره) آن را گرامی خواهند داشت.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است، روزی که نماد صف‌بندی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان در مقابله با غاصبان و اشغالگران صهیونیستی است.

 

 

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های حوزه هنری خراسان جنوبی جهت بزرگداشت روز جهانی قدس، تولید و پخش چهار نماهنگایران آینده، شهید القدس، گهواره آتش و ابابیل است.

 

 

کریمیان با اشاره به سایر برنامه های حوزه هنری جهت بزرگداشت روز جهانی قدس افزود: تولید یک قطعه سرود، برگزاری شب خاطره، شب شعر و پخش ویژه برنامه تلویزیونی و کلیپ و برگزاری نمایشگاه با موضوع «فلسطین تنها نیست» در چند نقطه استان از دیگر برنامه های حوزه هنری است.

 

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در خصوص محفل ادبی «هم صدا با طوفان» عنوان کرد: این محفل با حضور استان های یزد، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی با حضور هنرمندان استان در محل سینما بهمن بیرجند برگزار می شود و به صورت مجازی نیز پخش خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1170309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha