بسته های معیشتی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهر هفشجان توزیع شد

طاهری گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری «شهدای آتش نشان» شهر هفشجان به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی را بین نیازمندان این روستا توزیع کردند.

«مهناز طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری «شهدای آتش نشان» شهر هفشجان به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی را بین نیازمندان این روستا توزیع کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدای آتش نشان» مسجد مرتضی علی (ع) شهر هفشجان هدف از اجرای رزمایش مؤمنانه را تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان عنوان کرد و ادامه داد: با توزیع این بسته های معیشتی بخشی از نیاز عزتمندان تامین می شود.

 

 وی ابراز کرد: مراسم توزیع بسته‌ های معیشتی در قالب طرح مواسات در کانون فرهنگی هنری «شهدای آتش نشان» آغاز شده و تا از بین رفتن دائمی ویروس کرونا ادامه دارد.

 

طاهری ارزش هر سبد کالا را چهار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این سبدها شامل مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات، رب، روغن، کنسرو جات و نمک و شکر است که بین نیازمندان و مستمندان شناسایی شده فارسان با حفظ شان و کرامت انسانی توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدای آتش نشان» مسجد مرتضی علی (ع) شهر هفشجان گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدای آتش نشان» مسجد مرتضی علی (ع) با شناسایی خانواده های نیازمند شهر هفشجان بسته های معیشتی را به دست نیازمندان اصلی رساندند.

 

کد خبر 1170330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha