راه حل مشکل صنایع خودروسازی، ایجاد یک قطب جدید خودروسازی بر مبنای توان داخل است

بیگی نژاد گفت: راه حل مشکل صنایع خودروسازی، ایجاد یک قطب جدید خودروسازی بر مبنای توان داخلی با پشتوانه حاکمیتی با استفاده از فکر جوانان انقلابی، توانمند، خوش ذوق و با انگیزه است.

 به گزارش خبرنگار شبستان  از ملایر، «هادی بیگی نژاد» در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه ارزش پول ملی طی چند سال گذشته به شدت کاهش پیدا کرده که این خود در گرانی‌ کالاها موثر است ، گفت:  مسلم است که کالا نیز با این روند افزایش قیمت دارد و باید خود را به سمت قیمت نهایی برساند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر صمت نیز محاسنی از جمله دارا بودن برنامه کاری است افزود: با توجه به شرایط هر وزیر دیگری هم که باشد شرایط همین بودو در این شرایط از شرکت‌های خودرو سازی کشور بیشتر از این انتظار نمی‌ رود.

وی با بیان اینکه احتمالا تورم همچنان تا پایان امسال تداوم دارد گفت: بی شک قیمت کالا نیز افزایش دارد تا این کاهش ارزش پول ملی را جبران کند.

 وی با اشاره به انتصابات مسئولان شهرستان ملایر در دولت سیزدهم اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی دخالتی در انتصابات مدیران شهرستان ندارم اما نظرم را می‌گویم ، اجباری در کار نیست و تصمیم گیرنده افراد دیگری هستند.

 

وی افزود: شخص بنده هدفم کمک به مسئولان اجرایی  در این راستا بوده و در جایی اگر هم اختلاف نظرهایی بوده نباید اجاززه دهیم اختلاف نظرها به عرصه جامعه و مردم  کشانده شود.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بشفافیت عملکرد را مهمتر از شفافیت آرا برشمرد و تصریح کرد: بنده هر وقت طرح شفافیت آراء مطرح شود با قولی که به مردم داده‌‌ام رای مثبت می‌دهم.

وی در ادامه با اشاره به بازار خودرو و بحث واردات در این حوزه افزود: راه حل مشکل صنایع خودروسازی، ایجاد یک قطب جدید خودروسازی بر مبنای توان داخلی با پشتوانه حاکمیتی با استفاده از فکر جوانان انقلابی، توانمند، خوش ذوق و با انگیزه است.

 وی همچنین از پیگیری عملیات عمرانی پروژه دژچنار و پیگیری برای ایجاد یک مرکز پردیس فناوری در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان در دانشگاه ملایر، پیگیری جذب پزشکان متخصص برای بیمارستان های ملایر یا ایجاد مطب و..را از برنامه‌های نمایندگان ملایر برشمرد.

کد خبر 1170342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha