رفع موانع تولید و کمک به تحقق جهش تولید مهمترین رسالت بسیج کارگری است

سرهنگ سجادی گفت: رفع موانع تولید و کمک به تحقق جهش تولید مهمترین رسالت بسیج کارگری در گام دوم انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

سرهنگ«سید محمد سجادی» با اشاره به فعالیت های بسیج جامعه کارگری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی فعالیت های گسترده ای را در بخش های مختلف به منظور خدمت رسانی به جامعه دارد و همواره در راستای پیشرفت اهداف نظام تلاش می کند.

 

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به ایجاد ۸۰۰ اشتغال و تثبیت ۱۵۰۰ شغل در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ افزود:کارگران به عنوان سربازان جبهه اقتصادی از ابتدای انقلاب همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف و پیشرفت کشور داشته و دارند.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه کارگری با تکیه بر فرهنگ ایثارو شهادت و الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس حماسه های بزرگی را خلق کرده است، ادامه داد: رفع موانع تولید و کمک به تحقق جهش تولید مهمترین رسالت بسیج کارگری است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: بسیج جامعه کارگری به عنوان یار و پشتیبان اصلی کارگران در راستای رفع دغدغه ها و مشکلات آنها شتابنده حرکت خواهد کرد.

 

اعتقاد به فرهنگ ما می توانیم رمز موفقیت جامعه کارگری است

 

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: توجه به فرهنگ بسیجی و جهادی و اعتقاد داشتن به فرهنگ مامی توانیم رمز موفقیت درجامعه کارگری است.

 

سرهنگ سجادی اضافه کرد: در طول انقلاب اسلامی هرکجا که با رویکرد جهادی و بسیجی حرکت کردیم تهدیدات به فرصت ها تبدیل و موفقیت های خوبی نیز حاصل شد.

 

وی با اشاره به اقدامات بسیج کارگری در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: در سال گذشته با اقدامات موثر بسیج کارگری در راستای تحقق جهش تولید و اشتغال زایی طرح های شهید کریمی و برونسی در دستور کار بود که برکات فراوانی برای جامعه کارگری داشت.

 

این مقام مسئول پای کار آوردن همه ظرفیت های موجود برای تحقق شعار سال را از مهمترین برنامه های بسیج کارگری در سالجاری دانست و ادامه داد: راهبردها و برنامه های مختلفی تدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است.

 

اجرای بیش از 50 عنوان برنامه همزمان با هفته کار و کارگر

 

سرهنگ سجادی همچنین به رصد و پایش مشکلات کارخانجات نیز اشاره کرد و گفت: با تکیه بر هیئت های اندیشه ورز مشکلات کارخانجات و موانع تولید در کارخانجات و واحدهای تولیدی به طور مستمر پایش و ارزیابی می شوند.

 

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: راهکارهای علمی آنها نیز مورد بررسی قرار می گیرد که با هماهنگی و هم افزایی سایر دستگاه ها در مرحله عملیاتی قرار خواهند گرفت.

 

وی هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری را فرصتی مناسب برای تجلیل از زحمات قشر زحمتکش کارگران دانست و اضافه کرد: بسیج کارگری در این راستا بیش از ۵۰ عنوان برنامه در نظر گرفته که در سطح استان و در کارخانجات و واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1170348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha