فعالیت های مشترک کانون فرهنگی امام زمان(عج) و بسیج رسانه ملی کلید خورد

مدیر امور رسانه کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از برگزاری نشست مشترک کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و مرکز بسیج رسانه ملی خبر داد.

محمدرضا رحمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نشست مشترک مدیران و عوامل مجموعه فرهنگی رسانه ای طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) با رئیس و مدیران مرکز بسیج سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

مدیر امور رسانه کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود:  رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما در این دیدار با تقدیر از تیم جوان و فعال رسانه ای طاووس بهشت، بر انجام پروژه ها و همکاری های مشترک تاکید کرد.

 

رحمتی ادامه داد: بررسی مسائل فرهنگی، هنری، رسانه ای، و گسترش همکاری ها از جمله مسائلی بود که در این نشست کاری به آن پرداخته شد.

 

مدیر امور رسانه کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل  خاطر نشان کرد: پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) یکی از مراکز فرهنگی بسیار فعال، پویا و جوان گرا در این شهرستان است که در برپایی و برگزاری برنامه های ارزشی، حماسی، آئینی دینی، هنری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در جذب جوانان و جوانگرایی فعالیت می کند.

 

رحمتی افزود: این پایگاه فرهنگی رسانه ای از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و فعالیت صوتی و تصویری بسیاری را در موضوعات مذهبی و فرهنگی هنری در طول سال تولید می کند که اکثر تولیدات رسانه ای این پایگاه فرهنگی به فراخور مناسبت ها از شبکه های مختلف رسانه ملی و شبکه استانی اصفهان به روی آنتن می رود.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از کانون های برتر استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند.

کد خبر 1170414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha