اجرای طرح «تصحیح قرائت نماز» در روستای محمدآباد کویرات آران و بیدگل

مسئول خانه قرآن روستایی ثامن الائمه(ع) محمدآباد ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل از اجرای طرح تصحیح قرائت نماز و آموزش احکام نماز ویژه دانش آموزان در این منطقه خبر داد.

مرتضی پشتیبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح تصحیح قرائت نماز و آموزش احکام نماز در روستای محمدآباد ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

 

مسئول خانه قرآن روستایی ثامن الائمه(ع) روستای محمدآباد کویرات افزود: این طرح به‌ ابتکار خانه قرآن روستایی ثامن الائمه(ع) و کانون فرهنگی مسجد جامع علی بن موسی الرضا (ع) با همکاری شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد و مجتمع آموزشی امام‌ خمینی (ره) محمد آباد در حال برگزاری است.

 

پشتیبان هدف اين طرح را ارزیابی دانش آموزان و آشنایی آن ها با قرائت صحیح نماز و احکام نماز عنوان کرد و افزود: اجرای این برنامه را تعدادی از مبلغان دینی، ائمه جماعات مساجد، مربیان قرآن بخش کویرات بر عهده دارند.

 

مسئول خانه قرآن روستایی ثامن الائمه(ع) محمدآباد کویرات افزود: این طرح ویژه دانش آموزان سوم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه اول است و تاکنون بیش از ۱۵۰ دانش آموز در این طرح شرکت کرده اند.

 

پشتیبان ادامه داد: اختتامیه این طرح در قالب جشن باشکوهی پس از ماه مبارک رمضان در مسجد جامع آقا علی بن موسی الرضا (ع) برگزار و از دانش آموزان شرکت کننده در طرح قدردانی خواهد شد.

کد خبر 1170459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha