نقش حلقه‌های میانی در جهاد تبیین امیدآفرینی است

حجت‌الاسلام نبی‌زاده با مهم برشمردن مسئله شناخت و توجه به حلقه‌های میانی مردمی گفت: هضتی که مقام معظم رهیری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تأکید دارند، نهضت امیدآفرینی است لذا مسئله مهم ما در جهاد تبیین، نقش حلقه‌های میانی امیدآفرینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» امروز در همایش نقش شبکه تبلیغ در تحقق جهاد تبیین که به همت اداره تبلیغات اسلامی باغملک و با حضور جمعی از خانواده‌های طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه خواهران و برادران این شهرستان برگزار شد، به بیان سخنانی در خصوص جایگاه ارزشمند زن در خانواده و جامعه پرداخت و اظهار کرد: زن به مثابه نخ تسبیح در خانواده است و زنان و بانوان اهل تلاش فرهنگی، زنانی هستند که با وجود تمام مشغله‌ها و مسئولیت‌های خود در خانواده، اما در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نیز حضور دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خطاب به طلاب و روحانیون حاضر در این مراسم به نقش خانواده در اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌های جدی ما در سازمان تبلیغات اسلامی این است که یک مبلّغ به تنهایی وارد کار تبلیغ نشود؛ ما به دنبال خانواده تبلیغی هستیم و اگر مجموع افراد یک خانواده با هم در امر تبلیغ حضور نداشته باشند، کار تبلیغ بی فایده خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با مهم برشمردن مسئله شناخت و توجه به حلقه‌های میانی مردمی عنوان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، حلقه‌های میانی به معنی تشکیل گروه‌های مردمی با هدفی مشخص است؛ اینکه هر کدام از ما بتوانیم در محیط پیرامون خود با تشکیل گروه‌های مردمی نسبت به مسئله‌یابی و ریشه‌یابی مشکلات اقدام و راه‌حل‌هایی برای رفع این مشکلات از سوی مسئولان شهری، استانی و حتی کشوری ارائه دهیم.
 

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده تصریح کرد: نهضتی که مقام معظم رهیری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند، عبارت است از نهضت امیدآفرینی؛ لذا مسئله مهم ما در جهاد تبیین، نقش حلقه‌های میانی در این موضوع است و هر اتفاقی که در کف این میدان رقم می‌خورد باید امیدآفرین باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شبکه امامت تبلیغات اسلامی خوزستان در سه سال اخیر قریب به سه برابر شده و شبکه امامت در سال 1401 بالغ بر 500 نفر در 500 مسجد استان را تحت پوشش دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان یاد آور شد: امروز، تبلیغات اسلامی خوزستان بزرگترین اداره در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی در سطح کشور است و بر همین اساس با توجه به ظرفیت‌های وسیع فرهنگی در استان، انتظار می‌رود همه دستگاه‌هایی که کار فرهنگی می‌کنند، ظرفیت‌های خود را پای کار بیاورند تا با سرعت بیشتری نسبت به مرتفع ساختن مسائل و مشکلات موجود در همه شهرهای استان اقدام شود.

 

کد خبر 1170467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha