اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در آران و بیدگل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مسیرهای راهپیمایی روز قدس در این شهرستان را اعلام کرد.

عمران دلاوریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت از سه مسیر به سمت میدان شهدا و مصلای نماز جمعه برگزار می شود.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اینکه این راهپیمایی در مرکز شهر آران و بیدگل در سه مسیر برگزار خواهد شد، افزود: مسیر شماره یک، از آستان مقدس امامزاده محمدهلال بن علی (ع) آغاز و با طی مسیر میدان امام حسن(ع)، خیابان ۱۷ شهریور و خیابان نظام وفا به محل اجتماع مردم ولایتمدار در مصلای نماز جمعه این شهر ختم خواهد شد و این اجتماع با سخنرانی امیرسرتیپ دوم ستاد شاهین پاکروان فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی ارتش جمهوری اسلامی و قرائت قطعنامه پایانی همراه خواهد بود.

 

دلاوریان در ادامه اظهار داشت: مسیر شماره دو این مراسم نیز از آستان مقدس هفت امام زاده (ع) آغاز و از خیابان های ۲۲ بهمن و سید الشهدا(ع) به میعادگاه عاشقان الله مصلای نماز جمعه خواهد رسید.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: راهپیمایان در مسیر شماره سه، از مسجد حضرت ولیعصر(ع) به سمت میدان امام حسن(ع) حرکت خواهند کرد و سپس خیابان ۱۷ شهریور، میدان ۱۵ خرداد و خیابان نظام وفا به میدان شهدا و مصلای نماز جمعه ختم خواهد شد.
 

عمران دلاوریان به سایر مسیرهای راهپیمایی در نقاط شهری تابعه این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر نوش آباد از مسجد صادقیه این شهر آغاز خواهد شد و راهپیمایان پس از طی مسیر خیابان امام، میدان شهدا در گلزار شهدای نوش آباد تجمع خواهد کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این راهپیمایی در شهر ابوزید آباد از توابع بخش کویرات نیز با تجمع مردم از حوزه بسیج امام حسین(ع) آغاز و با پیمودن مسیر به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) ، مسجد امام خمینی (ره) و آستان امام زاده عبداله (ع) مصلای نماز جمعه ادامه می یابد.
 

دلاوریان اظهار داشت: همچنین راهپیمایی مردم سفید شهر از حرم بی بی سکینه خاتون(س) آغاز و با پیمودن مسیر خیابان منتظرالمهدی (عج) و مسجد قائمیه به گلزار شهدای این شهر ختم می شود.

کد خبر 1170472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha