برائت بچه های مساجد مازندران از رژیم صهیونیستی با حضور در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز قدس، بیزاری از دشمنانی است که سالیان سال بر مردم مظلوم فلسطین حمله می کنند و حضور بچه مسجدی ها درکنار اقشار مختلف در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، حمایت قاطعانه از مردم مظلوم فلسطیین و برائت از اسراییل غاصب است.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ مریم نظری/ امسال راهپیمایی روز قدس و سخنرانی ها، مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا و پیش از همه گیری کرونا برگزار می شود تا مردم ما همچون همیشه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه در روزهای اخیر و همزمان با ماه مبارک رمضان، حمایت خود را از مردم فلسطین و مظلومان جهان اعلام کرد.

 

روز قدس، فرصتی مغتنم و مهم است تا همه مخالفان صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس، برای حمایت از ملت فلسطین، متحد شوند و در این بین اعضای کانون های فرهنگی مساجد در استان مازندران و بچه مسجدی ها در کنار قشرهای گوناگون مردم ایران اسلامی همصدا و همگام با میلیون ها نفر در سراسر جهان، مراسم ویژه روز جهانی قدس را برگزار می کنند.

 

وحشت و خشم صهیونیست‌ها از اتحاد مسلمانان برای راهپیمایی روز قدس

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم درباره سرنوشت شوم بنی اسرائیل اظهار کرد: ما با تمام باور و اطمینان می گوییم همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد؛ این مهم قطعی است و به زودی شاهد محو شدن این رژیم غاصب خواهیم بود و این مهم در گرو اتحاد روز افزودن ماست.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار شبستان افزود: وحدت و انسجام ما مطمئن ترین وبهترین راه برای مقابله با دشمنان اسلام، استکبار و اسراییل غاصب است و دشمن امروز از این اتحاد ما برای حضور همه جانبه در راهپیمایی روز قدس هراسان است.

 

حجت الاسلام باقری گفت: به مسجدی های کانون زینبیه نکا همون همیشه گوش به فرمان رهبری با صلابت و متحد در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند داشت.

 

وی با اشاره به وحشت و خشم صهیونیست‌ها از اتحاد مسلمانان برای راهپیمایی روز قدس گفت: عمر زندگی و حیات آمریکا و رژیم صهیونیستی به روزهای پایانی نزدیک شده و رو به افول است و لذا باید سعی کنیم با دوری از اختلافات و  هوای نفسانی در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور داشته و پیروزی عظیمی را رقم بزنیم.

 

روز قدس روز بصیرت ملت ماست

«عقیل قلندری» هم با بیان اینکه روز قدس روز بصیرت و ولایتمداری ملت ماست؛ خاطر نشان کرد: هدف استکبار جهانی از ایجاد تفرقه و اختلاف در کشورهای اسلامی، مشغول کردن مسلمانان به خود و انحراف اذهان آنان از مسئله فلسطین و قدس به عنوان موضوع نخست جهان اسلام است که بایثد در این راستا هوشیارتر از قبل وارد عمل شویم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: یقینا مردم بصیر بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده و رژیم غاصب صهیونیست و اربابان آمریکایی او را محکوم خواهند کرد.

وی گفت: معتقدیم که برای مبارزه با اسرائیل نیز باید از همه ظرفیت‌های کشورهای اسلامی استفاده شود و ظرفیت مسجد و به مسجدی ها به عنوان نیروی آماده و پا به کار در همه عرصه های جامعه، ظرفیتی عظیم، مهم و ارزشمند است که نباید نادیده گرفته شود و ضمن اعلام برائت خود از رژیم غاصب اسراییل حضور با شکوه خود را در راهپیمایی روز قدس به نمایش می گذاریم.

 

بچه مسجدی ها فعال تر از همیشه در میدان راهپیمایی روز قدس حاضرند

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس به اندازه ای است که استکبار جهانی به ویژه صهیونیست‌ها از یک ماه قبل با زمینه سازی و مانع تراشی ها تلاش دارند تا در راهپیمایی اختلال ایجاد کرده و اجازه ندهند صدای مردم ایران و فلسطین به گوش مردم آزاده جهان برسد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هنریکنده بابل افزود: مردم بیدار و هوشیار ما از گروههای مختلف جامعه بیدارتر از همیشه امسال در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند تا انزجار دوباره خود را از رژیم غاصب اسراییل به نمایش بگذارد.

 

وی با بیان اینکه بچه مسجدی ها فعال تر از همیشه در میدان راهپیمایی روز قدس حاضرند؛ یادآور شد: امسال بعد از دو سال عدم برگزاری حضوری راهپیمایی روز قدس استوارتر از همیشه پای میدان عمل هستیم تا امید بیشتری در ذل مردم فلسطین ایجاد شود و با مقاومت مردم فلسطین شاهد پیروزی نهایی باشیم.

 

راهپیمایی روز قدس، برائت و بیزاری از دشمنانی است که سالیان سال بر مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمله می کنند و  حضور بچه مسجدی ها در کنار اقشار مختلف در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و با دهان روزه، حمایت قاطعانه از مردم مظلوم فلسطین است.

کد خبر 1170499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha