نشست شورای فرهنگ عمومی عنبرآباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد

عصر امروز ۸ اردیبهشت ماه اولین نشست شورای فرهنگ عمومی عنبرآباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۸ اردیبهشت ماه اولین نشست شورای فرهنگ عمومی عنبرآباد برگزار شد.
 
حجت الاسلام «حمید بامری» در این نشست، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: امیدوارم نشست های شورای فرهنگ عمومی با جدیت و دغدغه مندی ادامه پیدا کرده و رسالت اصلی خود را در این شهرستان انجام دهد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نیازهایی که در تمام دنیا تلاش می شود که پاسخ مناسب و متناسب هر جامعه ای به آن داده شود، موضوع فرهنگ است.
 
وی با بیان این مطلب که فرهنگ هویت هر جامعه ای را تشکیل می دهد، ابراز کرد: فرهنگ آنقدر حیاتی است که رهبری تاکید زیادی بر این مهم داشته و فرموده است؛ حاضرم برای فرهنگ جان خود را دهم.
 
حجت الاسلام بامری تصریح کرد: در کشور ما برای فرهنگ دغدغه جدی وجود دارد و ما امروز در جنگ نرم دشمن قرار داریم و همین حساسیت در کشور موجب شده تا شورا های مختلفی با محوریت فرهنگ تشکیل شود و برای تقویت جایگاه فرهنگ در کشور تلاش کنند.
 
امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای بالا دستی است که نقش آفرینی مهم در فرهنگ عمومی محسوب می شود.
 
 وی ادامه داد: در شهرستان عنبرآباد این شورا آن طور که باید نقش آفرینی کند، تاکنون موفق نبوده است.
 
حجت الاسلام بامری عنوان کرد: عنبرآباد با توجه به ظرفیتها، چالش ها، مشکلات و معضلات نیاز به شورای فرهنگ عمومی دارد که امروز پس از ۳ سال تشکیل شده است.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد تاکید کرد: نیازهای فرهنگی جامعه ما با وجود برنامه ریزی های متولیان فرهنگی اما تطابق ندارد.
 
وی ابراز کرد: با توجه به ظرفیت های این شورا، امیدواریم در سال جدید با رویکرد و دغدغه جدی همگانی بتوانیم ظرفیت بالقوه نهفته در این شورا را به فعلیت برسانیم.
 
حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: گام مهمی که همه باید برداریم ،عملیاتی کردن راهکارهای مطرح شده در این شورا است و امیدواریم نسبت به عملیاتی کردن و کاربردی کردن این شورا دغدغه بیشتری داشته باشیم.
کد خبر 1170557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha