آغاز راهپیمایی روز قدس در شهرهای مازندران/طنین ندای حمایت از مظلومان

با حضور حماسی مردم خداجوی استان مازندران بار دیگر حماسه ای رقم خورد و طنین حمایت از مظلومین جهان از دیار علویان تا غزه به گوش رسید.

به گزارش خبرتگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص دانشگاهیان، جوانان در تمام شهرهای مازندران ‌با شعار "مرگ بر اسرائیل"‌و "مرگ بر آمریکا"‌ برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان آغاز شد.





براساس این گزارش امسال و پس از وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا، هماهنگی لازم برای انجام راهپیمایی بزرگ و باشکوه، همزمان در 62 میعادگاه در دیار علویان صورت گرفته است.



راهپیمایان مازندرانی از دقایقی قبل از آغاز رسمی مراسم روز جهانی قدس از مسیرهای راهپیمایی در حال حرکت به سمت میعادگاه نماز جمعه هستند.





علی رغم اینکه ساعت رسمی مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۱ به طور همزمان آغاز می‌شود، اما مردم روزه دار و همیشه در صحنه مازندران زودتر از ساعت رسمی مراسم در مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی حضور یافتند.





امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم مازندران نیز همپای دیگر هم‌وطنان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با لبیک به ندای رهبر فرزانه خود، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، رهایی فلسطینیان از زیر یوغ ستمگران را فریاد بزنند.

کد خبر 1170702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha