خشم مقدس مسلمانان، خواب استکبار جهانی را آشفته می‌کند/ قدس مهم‌ترین عامل وحدت‌بخش در جهان اسلام است

منتظری گفت: امروز شاهد فریادهای امت اسلامی و خشم مقدس جهان اسلام به ویژه ملت ایران علیه استکبار جهانی هستیم که پیروزی جبهه حق و مقاومت را رقم خواهد زد.

«غلامرضا منتظری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، نامگذاری روزی به نام قدس را نشان تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امام خمینی (ره) در حیات طیبه خویش با الهام از الطاف خداوند، میراث های گرانقدری را برای تحقق آرمان‌های انقلاب و شکل گیری تمدن نوین اسلامی به یادگار گذاشته است.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری روزی به نام قدس پیامدهای متعددی برای جهان اسلام دارد که نخستین پیامد این حرکت عظیم فرهنگی و تاریخی، شکل‌گیری امت اسلامی است. 

 

وی تاکید کرد: جهان اسلام نیازمند یک علت انسجام بخش است که هیچ مولفه‌ای به اندازه روز قدس و مسئله فلسطین نمی‌تواند موجب اتحاد مسلمانان شود.

 

منتظری خاطرنشان کرد: امسال هم در روز جهانی قدس شاهد امواج خروشان اقیانوس مسلمانان هستیم که خواب دشمنان را آشفته خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: تقویت روحیه مسئولیت پذیری مسلمانان در قبال یکدیگر و مبارزه بی امان با مستکبران از دیگر پیامدهای نامگذاری روز قدس است. این روز فرصت مغتنمی برای ظهور و بروز احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به یکدیگر است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد فریادهای امت اسلامی و خشم مقدس جهان اسلام به ویژه ملت ایران علیه استکبار جهانی هستیم که پیروزی جبهه حق و مقاومت را رقم خواهد زد.

 

 

کد خبر 1170746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha