روز قدس، روزی جهانی در حمایت از مظلومان جهان و برائت از استکبار است

فاطمی با اشاره به این که امروز آزادی قدس شریف مسئله جهان اسلام است، گفت: روز قدس، روزی جهانی در حمایت از مظلومان جهان و برائت از استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امسال خدا را شاکریم که با تلاش های کادر درمان و به همت دولت خدمتگذار شاهد واکسیناسیون عمومی و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بودیم.

 

وی افزود: روز جهانی قدس نمادی از پاسداشت حرمت مسجد القصی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که این مساله نه محدود به مرزهای جغرافیایی بلکه مساله جهانی است.

 

استاندار یزد بیان کرد: جهان اسلام هنوز جنایت صهیونیست ها در صبرا و شتیلا و شهادت محمد الدوره که در آغوش پدر آماج گلوله قرار گرفت و اشک کودکان غزه در هنگام شهادت پدران و مادرانشان را از یاد نبرده و هنوز فراموش نکرده که بمب های خوشه ای و فسفری رژیم منحوس صهیونیست چه بر سر زنان و کودکان غزه آورد.

 

فاطمی ادامه داد: ما به فرموده سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی، ملت امام حسینیم و عاشق مبارزه با صهیونیست هستیم و همانگونه که او در برابر سپاه ظلم ایستاد و فریاد هیهات منه الذله سر داد ما نیز ذلت ناپذیریم.

 

وی بیان کرد: امت مسلمان خوب می داند که یزید امروز کیست، یزید زمان، سردمداران رژیم جعلی اسرائیل هستند که حتی به جنین در شکم مادران، کودکان و خردسالان و زنان بی دفاع نیز رحم نمی کند و در چنین شرایطی وظیفه ما پاسخ به ندای «یا لیتنی کنت معکم» است.

 

فاطمی اظهار داشت: فلسطین زنده است و مقاوم‌تر و مصمم‌تر از همیشه در صحنه ایستاده و آتش مقاومت آن، شعله‌ورتر از همیشه شده است.

 

استاندار یزد ادامه داد: به زودی این فرموده فرمانده کل قوا که این رژیم منفور 25 سال دیگر را نخواهد دید و به زودی در قدس نماز جماعت می خوانیم، محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: مقاومت مردم یمن، شوق جوانان فلسطین در مبارزه با دشمن را صد چندان کرده تا جایی که امروز به جای سنگ، سر موشک‌های عظیم و نقطه زن، قلب دشمن پلید بدخواه را بر باد خواهد داد.

فاطمی بیان کرد: دشمن بدخواه، جنگ خیبر را به یاد آورد و بداند دیگر آسوده نخواهد بود زیرا در گوشه گوشه این کره خاکی لحظه ای درنگی در خرابی خانه سست‌تر از تار عنکبوت آنها نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مسلک ما هر جا که یک صهیونیست و یک سفارتخانه وجود داشته باشد، معرکه نبرد است و سیاست دولت خدمتگزار نیز بسیار واضح است و تبعیت از امامین انقلاب در «سازش و تسلیم هرگز، حمایت از مظلوم همیشه» خواهیم کرد.

 

فاطمی گفت: امروز آزادی قدس شریف مسئله جهان اسلام است و این مهم، مذاکره پذیر نیست که اگر مذاکره ای هم صورت پذیرد، آنها میثاق شکن خواهند بود و ما به تبعیت از حیدر کرار دشمن شکنیم و تا آخرین قطره خون خود پای این آرمان مقدس ایستاده ایم.

 

وی بیان کرد: مستکبران از شکست خود در افغانستان و سوریه درس بگیرند و دست از دخالت در امور کشورها بردارند و بن علی ها، قرافی ها، اوکراین و ... را عبرت خود قرار دهند.

 

استاندار یزد ادامه داد: بنده به عنوان سرباز نظام و ولایت، خادم و نوکر شما مردم سرافراز مفتخرم اعلام کنم که در سیاست خارجی دولت سر سوزنی در باب آرمانها و دفاع از آرمانهای انقلاب مماشات نخواهد شد و در بعد داخلی هم تمام توان کارگزاران بر این است که گره مشکلات حوزه های مختلف را باز کنند.

 

فاطمی بیان کرد: در استان یزد نیز اقدامات گوناگون رقم خورده که در فرصت مناسب گزارش آن تقدیم خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: از مردمی که به ندای مردم فلسطین لبیک گفتند از روحانیت، خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز مرد و زن و پیر و جوان تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 1170790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha