جبهه مقاومت کابوس رژیم جعلی اسرائیل است

حسینی پور با بیان اینکه اسرائیل از توانمندی و خودباوری جبهه مقاومت که یادگار شهید راه قدس سردار قاسم سلیمانی است، آسایش ندارد، گفت: جبهه مقاومت کابوس رژیم جعلی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۹اردیبهشت) همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس در جمع مردم قائم شهر ضمن گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) مبدع روز قدس با بیان اینکه ملت فلسطین چندین دهه، برای رسیدن به حق مسلم خود در مقابل وحشی ترین تروريسم جهانی در حال مقاومت است، اظهار کرد: این مساله مهم نشانگر این است که مسئله فلسطین باید در صدر سیاست های جهان اسلام و دولت های اسلامی قرار داشته باشد .

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تحولات فلسطین طی ۷۰ سال گذشته نشان می دهد که صهیونیست ها نتوانستند روند تثبیت خود را به سرانجام برسانند، تصریح کرد: صهیونیست های غاصب در تثبیت حکومت نامشروع خودشان در فلسطین دست به تحرکات شنیع و فجیع ترین ترور ها زدند.

 

وی با عنوان اینکه سردار  قاسم سلیمانی با محوریت سپاه پاسداران که یک نهاد مردمی و برآمده از بطن انقلاب اسلامی است، توانست جریان مقاومت را در تمام کشورهای اسلامی ساماندهی کند، گفت: امروز یکی از کابوس های اصلی رژیم منفور صهیونیستی جبهه مقاومت است که شهید سلیمانی آن طراحی کرده است.

 

حسینی پور با بیان اینکه امروز مقاومت در فلسطین فراسازمانی و خودجوش درحال فعالیت است، افزود: امروز در حملات ترور صهیونیست ها رد پای هیچ سازمانی را نمی بینیم و صهیونیست با میلیون ها فلسطینی طرف اند.

 

وی با بیان اینکه برخی حکام مرتجع منطق برخلاف اراده ملت های مسلمان به دنبال عادی سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل هستند، گفت: آنها باید بدانند نباید سرنوشت خویش را به باطل گره بزنند.و در این باتلاق به وجود آمدن این رژیم سفاک غرق نشوند.

 

حسینی پور تاکید کرد: سازش با اسرائیل خط قرمز ملت های آزادیخواه جهان است.

 

 

کد خبر 1170825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha