امروز صدای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، گوش جهان را پُر کرده است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امروز صدای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، گوش جهان را پُرکرده است، گفت: مردم ایران نیز با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس، دل صهیونیست ها را به لرزه در آوردند و به دل و جان فلسطینیان قوت بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز(9 اردیبهشت) در خطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از فلسفه های این ماه به یاد فقرا و محرومان بودن است.

 

امام جمعه بجنورد ماه رمضان را ماه مواسات با محرومان و همدردی با آن ها خواند و افزود: در همین رابطه در احادیث بیان شده، قبل از اینکه نماز عید فطر را بخوانید، ابتدا فطریه را پرداخت کنید.

 

وی اظهارکرد: ماه رمضان، ماه ذخیره سازی معنوی است و مومن باید از این فرصت توشه معنوی و الهی بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: در برخی سازمان ها، حق و حقوق کارگران رعایت نمی شود که باید رسیدگی و پیگیری شود، چرا که رشد تولید و اقتصاد ما در گرو توجه به این قشر زحمتکش است.

 

حجت الاسلام نوری همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن هفته معلم، معلمی را شغل انبیاء برشمرد و اظهارکرد: مسئولان آینده کشور به دست معلمان صورت می گیرد و لذا باید به این امر توجه جدی داشته باشند تا بر اساس موازین دینی و اسلامی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، بیان کرد: مردم ایران با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، دل صهیونیست ها را به لرزه در آوردند و به دل و جان فلسطینیان قوت بخشیدند.

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: جهان غرب با ایجاد رژیم اشغالگر قدس در قلب فلسطین در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفوذ بیشتر در بین کشورهای اسلامی بود، اما امروز صدای حمایت از این ملت مظلوم گوش جهان را پر کرده است.    

 

 

  

کد خبر 1170837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha