امروز انتفاضه  فلسطین  به برکت مکتب حاج قاسم به نبرد موشکی تبدیل شده است

فرماندار ملایر گفت: امروز انتفاضه سنگی فلسطین به برکت مکتب حاج قاسم به نبرد موشکی تبدیل شده و ارتش تا بن دندان اسرائیل امروز پی در پی شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «سلمان اسمائیلی »امروز جمعه ۹ اردیبهشت ماه  در جمع راهپیمایان روز قدس در مسجد جامع ملایر ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم ملایر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: سرزمین فلسطین بیش از 70 سال است که با حمایت کشورهای انگلیس و آمریکا با محوریت رژیم صهیونیستی به اشغال درآمده است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در تمام این سال‌ها از اشغال سرزمین فلسطین تلاش‌های دشمنان اسلام برای آن بوده که این مسئله به فراموشی سپرده شود افزود: با ابتکار امام راحل  امروز مسئله فلسطین به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شده است.

 فرماندار ملایر فلسطین را عامل وحدت مسلمانان جهان خواند و تصریح کرد: آنها در تمام این سالها تلاش کرده اند که این مسئله مهم را از حافظه مسلمانان پاک کنند اما میدان داری مردم ایران و به برکت انقلاب اسلامی این نقشه شوم نقش بر آب شد.

 وی افزود: کشورهای  ضعیف حاشیه خلج فارس  در صدد طراحی نقشه خباثت آلودو خیانتکارانه معامله قرن بودند و  امریکا و انگلیس  از هیچ حمایتی از  معامله قرنخودداری نکردند  و مقاومت  مردم فلسطین این نقشه را نیز نقش بر آب کرد.

وی افزود: اما هیچ معامله‌ای راهکار فلسطین نیست  چرا که دشمن صهیونیستی نشان داده که بویی از منطق نبرده است و با اسرائیلیها نمی توان با قدرت و منطق مواجه بود  آنها  فقط منطق قدرت را می‌فهمند و باید با  این رژیم کودک کش فقط با منطق قدرت و زور سخن گفت و تنها راه نجات فلسطین ایستادگی، مقاومت و مبارزه مسلحانه است.

 وی با بیان اینکه امروز همه جهان اسلام مسئولیت دارند در زمینه سیاسی، اقتصادی  و نظامی  از مردم فلسطین حمایت کنند و جمهوری اسلامی نیز در طی 43 سال  به برکت حضور رهبران خود در دشمنی  و مخالف با رژیم  صهیونیستی صراحت داشته و اعلام می‌کنیم هر گروهی و جمعی که در هر جای دنیا در مقابل اسرائیل باستد و مبارزه کند ما در کنار آنها خواهیم بود.

 وی با بیان اینکه امروز هیچ نقشه سازشی با اسرائیل برای فلسطین راه به جایی نخواهد برد گفت: امروز این تبلور ایستادگی و مقاومت در فلسطین  کاملا قابل دیدن است و انتفاضه سنگی فلسطین  به برکت مکتب حاج قاسم به نبرد موشکی تبدیل شده و ارتش تا بن دندان اسرائیل امروز پی در پی  شکست خورده است.

وی با بیان اینکه  معادله قدرت در منطقه  ما تغییر کرده و این مقاومت و جمهوری اسلامی است که معادله قدرت در منطقه را تعیین می کند  افزود: امروز آغاز و مقاومت تصمیم گیری در منطقه با رهبران مقاومت است.

  وی اضافه کرد: هر  تلاشی برای فراموشی فلسطین محکوم به شکست است به برکت مقاومت ملت فلسطین و حمایت جمهوری اسلامی انشالله شاهد آزادی این سرزمین مقدس در آینده نزدیک خواهیم بود.

برقراری افزود: ما باور داریم که پایان آمریکا و اسرائیل نزدیک شده و به زودی در قدس نماز می‌خوانیم و این وعده خداست و ما برای خدا قیام کردیم و روز پیروزی فرا خواهد  رسید که آن روز نزدیک است.

 وی خطاب به ملت مظلوم فلسطسن گفت: ما ملت ایران تا آخرین لحظه  از قیام مقدس مردم فلسطین حمایت خواهیم کرد و بارها جمهوری اسلامی مواضع خود را اعلام کرده است که تشکیل کشور مستقیل فلسطینی با مشارکت حدکثری مردم استو تنها راهکار اخراج و محود این غده سرطانی از سرزمین فلسطین است.

گفتنی است: مردم مومن و روزه دار ملایر همزمان با سراسر کشور  مسیر راهپیمایی روز قدس را از میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع این شهر راهپیمایی کردند.

 سرود 313 نفری ده نودیهای ملایر با عنوان سلام فرمانده نیز از دیگر برنامه های روز قدس در ملایر بود.

کد خبر 1170873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha