مشکلات زیرساختی شهرستان دهلران همچنان پابرجاست

امام جمعه دهلران گفت: مشکلات زیرساختی شهرستان دهلران از زمان جنگ تاکنون همچنان پابرجاست و از هیئت دولت می خواهیم که پرونده بازسازی دهلران را مجدد مورد بازنگری قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «حجت الاسلام سید محسن موسوی» در نشست شهرداران و شوراهای اسلامی شهر دهلران و بخش های تابعه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به وجود مشکلات و عدم بهره مندی این شهرستان از امتیازات بازسازی و بسته شدن زود هنگام  پرونده بازسازی از هیات دولت می خواهیم با اقدام انقلابی، این موضوع مهم توجه کند.

 

وی افزود: باتوجه به اینکه دهلران یک شهرستان ویژه است، باید بودجه ویژه ای هم به شهرداری های دهلران و بخش های تابعه اختصاص پیدا کند تا شهرداری ها بتوانند به مردم خدمت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از عدم توجه مدیران کل استان به شهرستان دهلران گفت: از مسئولین استان و مدیران کل انتظار داریم که بعد مسافت راه و ماه مبارک رمضان را بهانه نکنند و به شهرستان دهلران سفر کنند و مشکلات مردم گره گشایی کنند.

 

امام جمعه دهلران ادامه داد: فلسفه وجودی شوراهای اسلامی شهر و روستا نقشه راه نمایندگان مردم در شورا باشد و به عنوان مشاورین متخصص و دلسوز سیاستگذاری کرده و در کنار شهرداران و دهیاران باشند.

 

وی گفت: از وزارت کشور انتظار داریم که تاسیس شهرداری دشت عباس را در پیچ و خم اداری معطل نکند چرا که این بخش مشکلاتی دارد که تنها با استقرار شهرداری قابل حل هستند.

 

امام جمعه دهلران با انتقاد از وضعیت جاده های مواصلاتی شهرستان، تصریح کرد: تعارفات را کنار بگذاریم، جاده های مواصلاتی دهلران به طرف بخش های پهله و میمه اصلا زیبنده مردمان عزیز این دیار نیست و باید رفع این مشکل مهم در دستور کار جدی مسئولان باشد.

 

موسوی ضمن تقدیر از عملکرد فرماندار ویژه دهلران، گفت: تلاش های مستمر وی  در چندماه گذشته قابل قبول است و  امیدواریم که از ظرفیت ایشان برای ترقی شهرستان استفاده کنیم.

 

وی افزود: اولویت مردم در حوزه شهرداری ها مسأله آسفالت است، ناهماهنگی بین برخی ادارات با شهرداری ها که باعث تخریب آسفالت ها میشود، زیبنده نیست.

 

امام جمعه دهلران موضوعاتی مانند تامین قیر، روشنایی میادین و بلوارها، ورودی های شهرها، مدیریت قبرستان ها و غسالخانه ها، رفع مشکلات کشتارگاه، لایروبی جداول و.. از درخواست های مردمی است که باید در دستور کار شهرداری  باشد.

 

 

 

کد خبر 1170933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha