سند توسعه محله قلعه‌ وکیل‌آباد باید تهیه و در تصمیم گیری ها لحاظ شود

ضمیری با تاکید بر اینکه سند توسعه محله قلعه‌ وکیل‌آباد باید تا مردادماه امسال تهیه و در تصمیم‌ گیری‌ ها لحاظ شود، گفت: یکی دیگر از نکات حائز اهمیت، تقویت سرانه‌هاست که توام با افزایش تراکم‌‎ ها باید دیده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمید ضمیری» در جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه سند توسعه محله قلعه‌ وکیل‌آباد باید تا مردادماه امسال تهیه و در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود، اظهارکرد: یکی دیگر از نکات حائز اهمیت، تقویت سرانه‌هاست که توام با افزایش تراکم‌‎ها باید دیده شود.

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد افزود: طرح تفکیک اراضی بزرگ مجاور محله قلعه وکیل‌آباد باید به گونه‌ای تهیه شود که منافع سرمایه‌گذار و سرانه‌های مورد نیاز خدماتی محله وکیل‌آباد را با رویکرد برونگرا تامین کند و براساس توسعه سرانه‌ها، توجیه افزایش تراکم را ایجاد کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب طرح‌ تفصیلی محدوده وکیل‌آباد، شرکت آب و فاضلاب، شرکت برق، مخابرات مشهد و سایر شرکت‌های خدماتی باید نسبت به اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب و بهسازی شبکه برق و مخابرات اقدام نمایند.

 

ضمیری با اشاره به فعالیت مشاغل مزاحم در این محله، شهرداری منطقه ۱۲ را مکلف کرد که براساس قانون نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام نماید.

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد تاکید کرد که طراحی مسیر دسترسی محله وکیل‌آباد از بلوار میثاق باید تا تیرماه توسط اداره کل مطالعات شهرداری تهیه و تا آذرماه سال جاری اجرایی شود تا تسهیل شرایط زیستی و ترافیکی را برای ساکنان به ارمغان آورد.

کد خبر 1171240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha