شیراز و دوحه خواهر خوانده می شوند

فرخ زاده گفت: مذاکرات خواهرخواندگی شیراز و دوحه با طرف قطری به انجام رسیده و با انعقاد تفاهم ‌نامه روابط پیشین تحکیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فرخ زاده»، امروز (شنبه 10 اردیبهشت) با تاکید بر ریشه دیرینه روابط مردم قطر و استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات خواهرخواندگی شیراز و دوحه با طرف قطری به انجام رسیده و با انعقاد تفاهم ‌نامه روابط پیشین تحکیم خواهد شد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زائران استانداری فارس افزود: معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس پیگیری های لازم در این زمینه را به انجام رسانده و  سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه طی نامه ‌ای پیشنهاد شهرداری شیراز مبنی بر خواهرخواندگی این 2 شهر را ارائه کرده که مورد استقبال قرار گرفته و در برگزاری هشتمین کمیسیون مشترک 2 کشور در دوحه، سند خواهرخواندگی نهایی و امضا خواهد شد.

وی اضافه کرد: خواهر خواندگی شیراز و دوحه ابتکار عمل استان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۰ قطر است و به زودی استاندار فارس نیز به دوحه سفر خواهد کرد و سند این خواهر خواندگی به امضا خواهد رسید.

فرخ زاده این خواهر خواندگی را موثر دانست و گفت: امضای این تفاهم نامه در روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی 2 کشور با محوریت استان فارس نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت.

وی اعلام کرد: تشکیل میز مشترک شیراز و دوحه نیز ابتکار عمل استان فارس است که در آینده نزدیک به انجام خواهد رسید.

کد خبر 1171278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha