مراسم گرامیداشت هفته معلم با تعامل مدیران و مسئولین برگزار شود

فکور گفت: سختی آموزش و مشقت کار آموزشی بر همگان آشکار است و بنابراین شایسته است مراسم گرامیداشت هفته معلم با تمام قوا و با همکاری کامل مدیران و مسئولان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «موسی فکور» امروز(شنبه، 10اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش با گرامیداشت فرارسیدن مناسبت فرخنده هفته معلم و بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: شأن معلمی در قرآن مورد اشاره قرار گرفته و همگان در این زمینه اتفاق نظر دارند که رسالت معلم بسیار حائز اهمیت است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه آموزش در مدارس با تلاش و اهتمام آموزگاران ادامه دارد، نقش فرهنگیان در آموزش و پرورش نسل های آینده ساز کشور را مورد توجه قرار داد.

 

وی با بیان این که معلمین در جامعه مورد احترام هستند، افزود: وقوع رخدادهای گوناگون و بداخلاقی ها منحصر به یک قشر نیست و خطای فرد را نمی توان به جامعه و گروه بزرگ تر نسبت داد، لذا اقدامات تخریبی علیه اقشار قابل قبول نیست و ضرورت دارد حرمت جامعه بزرگ و قابل احترام فرهنگیان همواره نگه داشته شود و با برنامه های فرهنگی، نقش والای ایشان تبیین و گرامی داشته شود.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش فومن در ادامه سخنان خود تصریح کرد: سختی آموزش و مشقت کار آموزشی بر همگان آشکار است و بنابراین شایسته است مراسم گرامیداشت هفته معلم با تمام قوا و با همکاری کامل مدیران و مسئولین برگزار شود.

 

«ایوب بیتا» با گرامیداشت هفته معلم و تبریک به معلمان پرتلاش شهرستان  اظهار کرد: در دو سال دوران شیوع کرونا، اگرچه مدرسه تعطیل بود، اما آموزش ادامه داشت و معلمان پرتلاش همچنان آموزش را با استفاده از مجاری جدید ادامه دادند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن به روزشمار هفته معلم سال 1401 اشاره کرد و افزود: روز شمار هفته معلم بر اساس توجه به اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش ازجمله سند تحول بنیادین، همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و شعار سال، «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین»، تدوین‌شده است که بر این اساس ارتباط بین معلم به‌عنوان اصلی‌ترین عامل اثرگذار در تعلیم و تربیت و تولید دانش‌بنیان ایجاد شده است.

 

وی ضمن بیان اینکه در این جلسه تمهیدات و تدابیر لازم جهت برگزاری مراسم گرامیداشت مقام والای معلم در شهرستان اندیشیده می شود گفت:  آثار و فعالیت ۱۱۲ معلم از ۸۰ واحدآموزشی شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است و پس از داوری، ۱۰ معلم نمونه منتخب استانی انتخاب شدند که 2 نفر به مرحله کشوری راه یافته و یک نفر نیز جهت دیدار با ریاست محترم جمهوری انتخاب شد.

 

ایوب خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح جشن بزرگداشت مقام معلم شهرستان فومن با حضور فرهنگیان و مدیران ادارات در سالن اجتماعات شهید بهشتی آموزش و پرورش شهرستان فومن برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1171282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha