با یک خرد جمعی به دنبال حل مشکلات شهر باشیم

مرادی با بیان اینکه با یک خرد جمعی، منطق و چارچوب بایستی به دنبال حل مشکلات شهر بندرعباس باشیم، گفت: همه دست در دست یکدیگر به دنبال توسعه و زیبایی شهر بندرعباس باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « احمد مرادی » در مراسم روز کارگر و تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس عنوان کرد: به نمایندگی از مردم خونگرم مردم بندرعباس از زحمات شما کارگران عزیز تشکر میکنم.

 

وی افزود: این حرکت شهردار بندرعباس و برگزار کنندگان مراسم به پاس قدردانی از شما کارگران و این دورهمی زیبا همراه با برنامه های متنوع، شاد و معنوی که سفره افطاری است قابل تقدیر است.


نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما شاهدیم که زحمات شبانه روزی در همه ایام سال و مسولیت خدمات رسانی به مردم به دوش شما کارگران است.


مرادی در ادامه بیان کرد: با سختی کار شما آشنا هستم و از مدیران شهرداری درخواست دارم که حقوق شما را به موقع پرداخت و مشکلاتتان را برطرف نمایند.


وی افزود: با یک خرد جمعی، منطق و چارچوب بایستی به دنبال حل مشکلات شهر بندرعباس باشیم و همه دست در دست یکدیگر به دنبال توسعه و زیبایی شهر بندرعباس باشیم.

 

 

 

کد خبر 1171484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha