تجلیل از فعالان قرآنی عضو کانون شهید بهشتی ملایر

کمالی گفت: از نونهالان، قاریان و اساتید قرآنی طرح جزءخوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان در کانون شهید بهشتی ملایر تجلیل شد.

«علی کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر یکی از کانون های پویای شهرستان ملایر است  گفت: این کانون در سال 82 مجوز خود را دریافت کرده افزود:  فعالیتهای خوبی با همکاری هیات امنای مسجد، هیات مذهبی و...  توسط اعضای کانون در سطح شهرستان از سوی کانون انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی ملای تصریح کرد: یکی از برنامه های این کانون جزءخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه توسط قاریان برجسته شهرستان  دانست و افزود: امسال نیز این برنامه در طول ماه رمضان انجام شد.

 

 وی در ادامه از برگزاری  آیین تجلیل از نونهالان، قاریان و اساتید قرآنی و اختتامیه طرح جزءخوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان  خبر داد و تصریح کرد: در این آئین که با حضور امام جماعت و نمازگزاران مسجد حاج اصغر صفی و جمعی از علاقه مندان به کلام الله مجید برگزار شد از نونهالان، قاریان و اساتید شرکت کننده در طرح جزء خوانی و تلاوت قرآن ماه مبارک رمضان سال جاری با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

وی افزود: طرح جزءخوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان از سال ١٣٨۶ به همت کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی و هیأت جوانان حزب الله ملایر برگزار می شود..

وی در ادامه با بیان اینکه این کانون با مرکز مهر ماندگار در یک مکان است افزود: این مرکز نیز در  ایام عید فطر آماده جمع آوری زکات فطریه مومنان روزه دار در روز عید فطر است.

 

کد خبر 1171873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha