جشنواره رسانه و سلامت در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، از برگزاری جشنواره رسانه و سلامت به‌مناسبت هفته ملی سلامت و در راستای توسعه تولیدات محتوایی این حوزه و ارتقای فرهنگ سلامت عموم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مجید پورخیاط» گفت: جشنواره «رسانه و سلامت» خراسان شمالی در 6 بخش اصلی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، خبر و مصاحبه، گزارش، طراحی و صفحه‌آرایی، طرح و کاریکاتور و یک بخش آزاد (گزارش تصویری، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، ویدئوکست و...) برگزار می‌شود.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: تمام تولیدات و آثار رسانه‌ای که در یکی از رسانه‌های مجازی، برخط، شنیداری، دیداری و مکتوب استان از زمان شیوع کرونا (اسفندماه 1398) تا کنون منتشر شده، می‌تواند در این جشنواره شرکت کند و سقف ارسال آثار در هر بخش برای هر خبرنگار 3 اثر است.

 

وی با اشاره به انتشار پوستر و فراخوان این جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به آدرس https://fn.nkums.ac.ir مراجعه کنند.

 

پورخیاط افزود: مشارکت و همراهی همگانی برای هر حوزه‌ای جزو منابع ارزشمندی به شمار می‌رود که بهره‌مندی از این سرمایه‌های اجتماعی، توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت، از آنجایی که یکی از ابزارهای این جلب مشارکت همگانی، رسانه‎‌ها هستند که نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ سلامت عمومی جامعه دارند، هرچه زمینه‌های تعامل اصحاب رسانه با نظام سلامت، بیشتر و بهتر فراهم شود، به طور قطع به سمت جامعه‌ای سالم‌تر حرکت خواهیم کرد.

 

وی عنوان کرد: هفته ملی سلامت فرصت مغتنمی است تا با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های جانبی مرتبط، زمینه‌های تعامل با خبرنگاران و رسانه‌ها را بیش از پیش فراهم آوریم و هم از تلاش‌های آنان در طول سال و همراهی بی‌شائبه با نظام سلامت تقدیر کنیم.

 

 

کد خبر 1171910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha