سامانه مبشران به رسانه‌ای جامع برای ترویج معارف اسلام ناب محمدی تبدیل‌شده است

حجت الاسلام احمدی،گفت: سامانه مبشران به رسانه‌ای جامع برای ترویج معارف اسلام ناب محمدی تبدیل‌شده ،که تولید محتوای آن بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی و در جهت ترویج حجاب و عفاف در فضای مجازی معرفی شده است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به سامانه مبشران گفت: حجاب و عفاف، از ارزش های جامعه بشری شمرده می شود و دین مبین اسلام نیز به رعایت عفاف و حجاب بسیار تأکید و همواره این دو واژه در کنار هم به کار برده می شوند و به نوعی ارتباطی استوار میان این دو وجود دارد.

 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در نگاه قالبی، فضای مجازی در موضوع عفاف و حجاب تنها یک بستر است که محصولات حجاب در آن به صورت فیزیکی و تولید محتوا ارائه می‌شود اما در نگاه مصداقی، فضای مجازی تنها بستری برای عرضه محصولات حجاب نیست بلکه حجاب در خود فضای مجازی موضوعیت دارد. اهمیت ترویج حجاب در این فضا به اندازه اهمیت ترویج حجاب در فضای واقعی است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌هایی باید در حوزه آموزش حجاب و عفاف صورت گیرد و در این راستا همه دستگاه‌ها باید متحد شوند و از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزند.

 

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه یکی از این خوبی‌ها که باید در جامعه همه گیر شود، فرهنگ عفاف و حجاب است، تصریح کرد: سامانه مبشران در جهت ترویج حجاب و عفاف در فضای مجازی به کانون‌های فرهنگی تبلیغی، موسسات قرآنی و مساجد همچنین هیئت امنا، ائمه جماعات ، همه دستگاه‌هایی که با سازمان تبلیغات کار می‌کنند ، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌هایی که درخواست کردند، معرفی شده است.

 

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت:دشمنان تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به کانون خانواده‌ها بکار گرفته‌اند، بی‌توجهی بانوان به رعایت حجاب و عفاف و به منجلاب کشیدن مردان جامعه مهم‌ترین هدف دشمنان است که استفاده از بستر فضای مجازی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یکی از بهترین شیوه‌ها است.

کد خبر 1172198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha