آب روستای خسرویه تامین شد

سرپرست آب و فاضلاب فاروج گفت: با حفر چاه جدید، کسری آب روستای خسرویه جبران و نیاز مردم تامین شد.

«مصطفی عرب عامری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: چاه آب روستای خسرویه با کسری دبی دو لیتر بر ثانیه مواجه بود که با مشارکت دهیاری، شوراها و خیران،  عملیات حفر چاه جدید با جانمایی دقیق چاه به عمق 10 متر به صورت بتن مسلح و درجا انجام شد.

 

سرپرست آب و فاضلاب فاروج افزود: جانمایی درست، زمینه حفر چاه در عمق کم با رسیدن به آب با دبی پنج  لیتر بر ثانیه را  فراهم کرد و هزینه انجام شده  تاکنون برای تملک زمین و حفر چاه، یک میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

 

عرب عامری گفت: در گام بعد و در اولویت اتمام تجهیز چاه تا پایان اردیبهشت ماه، هزینه  100 متر لوله گذاری با  لوله چهار اینچ گالوانیزه را هم خیران و شوراهای روستا برعهده گرفتند.

 

وی افزود: مشارکت شورا، دهیار، روستائیان و خیران، زمینه خدمات رسانی مطلوب تر با کمترین هزینه مالی و در زمان کم را میسر کرد.

 

وی بیان کرد: با حفر این چاه، مشکل آب ۶۲۴ نفر جمعیت روستای خسرویه که از روستاهای گردشگری شهرستان است، برطرف شد.

 

وی از وارد مدار شدن چاه مجتمع ینگه قلعه از توابع دهستان سنگر بخش مرکزی شهرستان هم خبرداد و گفت: با خارج شدن از مدار این چاه، آب روستاهای سنگه قلعه و امامزاده صالح قطع شده بود که با تهیه الکتروپمپ شناور و نصب آن، 145 خانوار با 487 نفر از آب شرب بهره مند شدند.

 

کد خبر 1172360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha