مرکز رشد فناوری جهرم نیازمند یک ساختمان مستقل است

حجت الاسلام مدبر گفت: تهیه یک مکان مناسب برای مرکز رشد فناوری جهرم در اولویت قرار گیرد چرا که مجموعه فعلی دیگر ظرفیت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت) در دیدار اعضای هیات مدیره مرکز رشد فناوری شهرستان جهرم گفت: تلاش جوانان در شرکت های دانش بنیان که با تکیه بر دانش و توانبخشی خود فعالیت شان را شروع کرده اند جای قدردانی دارد.

 

امام جمعه جهرم افزود: با تمام وجود معتقدم که باید از این شرکت ها و جوانانی که می خواهند بر روی پای خود بایستند حمایت کرد و این مهم  ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد.

 

وی با گلایه از این که متاسفانه بعضی از مسئولین حتی تعریفی از شرکت دانش بنیان هم ندارند، عنوان کرد: این افراد بعضا صرفا اقدام به کارهای تبلیغاتی  در این زمینه می کنند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که «برخورد های تشریفاتی با شعار سال و اکتفا به چاپ سربرگ و غیره را کنار گذاشته و عمل گرایی را در دستور کار خود قرار دهید»، خاطرنشان کرد: این مهم باید مورد تاکید مسئولان قرار بگیرد.

 

امام جمعه جهرم، پیرو مطرح کردن مشکل محدودیت مکانی مرکز رشد و فناوری شهرستان جهرم توسط مسئول این مرکز بیان داشت: اکنون تهیه یک مکان مناسب برای مرکز رشد فناوری جهرم در اولویت قرار گیرد چرا که مجموعه فعلی دیگر ظرفیت ندارد.

 

وی گفت: اگر مکانی در اطراف این مرکز قابلیت افزودن به مرکز رشد را دارد حتما اقدام شود تا در سالی که مقام معظم رهبری نیز بر دانش بنیان بودن امور تاکید کرده اند، جوانان فعال این حوزه، پشت درهای بسته نمانند.

 

کد خبر 1172365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha