فضای فیزیکی برای پذیرش شرکت جدید در مرکز رشد فناوری جهرم فراهم نیست

دوراندیش گفت: مجموعه مرکز رشد فناوری جهرم اکنون تکمیل شده و دیگر فضای فیزیکی برای پذیرش شرکت ها را نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مجتبی دوراندیش»، امروز (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت) در دیدار با امام جمعه جهرم گفت: از نظر نرم افزاری ظرفیت خوبی در مرکز رشد فناوری جهرم داریم اما در جهت توسعه شرکت ها باید شرایط را فراهم کرد که فرهنگ سازی، برگزاری همایش های مختلف، و زیرساخت های فیزیکی برای شرکت دانش های بنیان از جمله آن است.

 

مدیر مرکز رشد فناوری جهرم ضمن تشکر از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی جهرم در خصوص در اختیار گذاشتن مکان فعلی جهت مرکز رشد و فناوری، افزود: این مجموعه اکنون تکمیل شده است و دیگر فضای فیزیکی برای پذیرش شرکت ها را نداریم.

 

وی بیان کرد: لذا استدعا می کنم مسئولین شهرستان این مهم را در اولویت کار خود قرار دهند البته گر چه مسئولین قول هایی داده اند اما باید نتیجه را مشاهده کرد.

 

دوراندیش خاطرنشان کرد: با راه اندازی مجمع خیرین کارآفرین جهرم سرمایه گذار بخش خصوصی در ابن حوزه پیشتاز بوده است و اکنون از نظر آماری چه در کیفیت و چه کمیت نسبت به شهرهای مشابه در شرایط برتر قرار داریم.

 

«کوروش سرورزاده» نیز در این دیدار اظهار داشت: دانشگاه آزاد تلاش کرده تا به مرکز رشد و فناوری آوری به‌شکل های گوناگون از جمله در اختیار گذاشتن مکان و همچنین فرصت راهنمایی و مشاوره اساتید دانشگاه آزاد اسلامی جهرم کمک کند.
 

عضو هیئت مدیره «مجمع خیرین کارآفرین آیندگان جهرم» عنوان کرد: ما اعتقاد داریم مرکز رشد و فناوری آوری می تواند تحول زیادی در شهر ایجاد کند.

کد خبر 1172374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha