از توزیع بسته های ارزاق تا کمک به مناطق مرزی زیرکوه

مسئول گروه جهادی شهید سردار ناصری زیرکوه گفت: این گروه جهادی در کنار توزیع بسته های حمایتی، دارو و وسایل ورزشی بحث کمک به محلات سیل زده عشایری روستای گزخت زیرکوه داشته است.

«جعفر علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه هر سال طی ماه مبارک رمضان با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر کشور اقدام به توزیع اقلام غذایی و بسته های حمایتی بین نیازمندان می کند.

 

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه با بیان اینکه در بیش از ۴۷ مسجد و منطقه زیرکوه توسط این گروه جهادی سفره افطاری ساده نور پهن شد، ادامه داد: در این راستا بیش از ۱۲ هزار پُرس غذای گرم تهیه و توزیع شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در آخرین افطاری ماه مبارک رمضان توسط گروه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه 500 پُرس غذای گرم در منطقه چادرنشین صفر مرزی گزخت این شهرستان به همت خیرین توزیع شد.

 

علی آبادی به وقوع بارش تگرگ و جاری شدن سیل در مناطق محروم و مرزی محلات عشایری گزخت زیرکوه و ایجاد خسارت به این مناطق اشاره کرد و گفت: در این راستا بحث توزیع یکصد کیسه برنج و ارزاق، اهدایی بنیاد علوی کشور به قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری بین خانواده های این محلات در دستور کار قرار گرفت.

 

مسئول گروه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه با بیان اینکه 500 بسته معیشتی بین نیازمندان طی ماه مبارک رمضان توزیع شد، افزود: جهت تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان با کمک خیرین و بنیاد علوی هزینه شده بود.

 

وی در پایان گفت: توزیع وسایل ورزشی، دارو و 600 کیسه آرد نیز توسط این گروه جهادی طی ماه مبارک رمضان اجرا شده است.

 

 

کد خبر 1172558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha