جمع آوري ۵۳ نفر معتاد متجاهر پر خطر در ایلام

فرمانده انتظامي شهرستان ایلام از اجراي طرح هاي پاكسازي و جمع آوري ۵۳ نفر معتاد متجاهر طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرهنگ«قدرت حیدری زاد» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اين طرح در قالب برنامه هماهنگ شده در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با موضوع جمع آوري معتادان متجاهر و خطرناک به منظور زيبا سازي چهره شهر و كاهش ساير جرائم در سطح شهرستان بصورت ویژه در دستورکار ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: طي اجراي اين طرح، تعداد 53 نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوري و پس از انجام غربالگری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر به کمپ هاي ترک اعتياد معرفي شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان ایلام با اشاره به تردد معتادان ولگرد در سطح شهر که تاثيري منفي بر احساس امنيت شهروندان دارد، تصریح کرد: طبق آمار درصد قابل توجهي از سرقت هاي خرد توسط معتادان ولگرد انجام مي گيرد از اين رو جمع آوري اين دسته از افراد با جديت در دستورکار پلیس قرار دارد.

 

سرهنگ حیدری زاد در پایان با اشاره به استمرار طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پی اعلام رضایت شهروندان، از آنان خواست تا طی تماس تلفنی با مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش های خود را در زمینه محل تجمع معتادان متجاهر به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن به درخواست های آنان رسیدگی شود.

 

کد خبر 1172562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha