رفع گرانی خواسته همه مردم کشور است

حجت‌الاسلام نجیبی رفع گرانی را خواسته همه مردم کشور دانست و گفت: هر کسی مسئولیت پذیرفته باید به نحو احسن آن را انجام دهد، باید از گران فروشی در کشور ممانعت شود چرا که این امر بر گرانی تاثیر مستقیمی می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام علی نجیبی» ظهر امروز (جمعه ۱۶ اردیبهشت) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه آبادان، با اشاره به گرانی های اخیر در سطح کشور اظهار کرد: هیچ کسی نمی تواند منکر گرانی کالاها و اجناس شود، لذا مسئولان می بایست در این زمینه تدبیر و چاره اندیشی کنند.

 

امام جمعه موقت آبادان رفع گرانی را خواسته همه مردم کشور عنوان کرد و افزود: مقوله گرانی و گران فروشی با هم تفاوت دارند که گرانی باید با اقدامات لازم علاج شود و گران فروشی نیز با نظارت‌های میدانی و مستمر از سوی مسئولان و مردم حل خواهد شد؛ از دستگاه‌ های ذیربط و نظارتی انتظار می رود با گران فروشی برخورد کرده و قیمت کالاهای اساسی را  کنترل کنند.

 

وی با بیان اینکه قیمت کالاها در سال های اخیر ۵۰ برابر شده است تصریح کرد: مردم اگر بدانند مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی تلاش می‌کنند آن را می پذیرند، لذا مردم توقع دارند که مسئولان جلوی این مشکلات را بگیرند.

 

حجت الاسلام نجیبی اضافه کرد: هر کسی مسئولیت پذیرفته باید به نحو احسن آن را انجام دهد، باید از گران فروشی در کشور ممانعت شود چرا که این امر بر گرانی تاثیر مستقیمی می‌گذارد.

 

وی در بخشی از سخنان خود، خواستار مطالبه گری درست و صحیح از سوی مردم شد و تاکید کرد: مردم باید مواظب باشند که صدای آنها در کنار صدای دشمنان قرار نگیرد و مطالبات و اعتراضات مردمی به نفع دشمنان نباشد چرا که شبکه‌های معاند از این موضوع خشنود شده و بهتر می‌توانند تفرقه را میان ملت ایران القا کنند.

 

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به اینکه نباید مسائل و مشکلات داخلی کشور به گوش دشمنان برسد تا از آن سوءاستفاده کنند، بر ضرورت تقویت شاخص اقتصادی کشور توسط دولتمردان تاکید کرد و ادامه داد: اقدامات مسئولان باید قبل از عمل به مردم اعلام شود چرا که شفافیت و تبیین موضوع از آشوب در کشور جلوگیری می کند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند که باور‌های مردم ایران را سست کنند گفت: باور‌ها آنگاه که سست شدند، نمی‌توان درست تشخیص داد و محاسبات اشتباه می‌شوند و در پی آن اراده‌ها غلط خواهد بود و اعتماد از بین می رود و آخر سر امید از جامعه سلب می شود و اتحادی میان مردم نخواهد بود، لذا مسئولان و مردم مواظب دسیسه دشمنان باشند.

 

حجت الاسلام نجیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جسارت اخیر آل سعود خبیث به کشور و مردم ایران عنوان کرد: برخی از افراد ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری؛ باید مراقب باشیم و در مسائل کشور صدای ما در راستای اهداف دشمنان نباشد.

 

وی ابراز کرد: آنان زیارت پیامبران و امامان (ع) را شرک و کفر می‌دانند در حالی که ما مسلمانان زیارت قبور پیامبران و امامان (ع) را وسیله‌ای برای تقرب به درگاه الهی می‌دانیم، شرک و کفر آن است که افرادی آلت دست سیاست‌های سرویس‌ های جاسوسی آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها نظیر وهابیت، داعش، القاعده و... قرار گیرند.

 

امام جمعه موقت آبادان خاطر نشان کرد: این چگونه تفکری است که اطاعت از طاغوت را شرک و کفر نمی‌دانند، اما احترام به بندگان خاص خداوند را شرک می‌دانند.

 

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و یاد آور شد: رهبر انقلاب فرمودند جهان در آستانه یک نظم جدید است و نظام تک قطبی از عالم برچیده می شود و قدرت های جدید منطقه ای ظهور پیدا می‌کند و ایران یکی از این قدرت های جدید خواهد بود.

 

کد خبر 1172564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha