ارائه خدمات جهادی به دو هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد

عبدالملکی، گفت: قرارگاه جهادی الکفیل در قالب اردوی جهادی الکفیل با حضور بیش از ۱۱۰ دندانپزشک و متخصص به ۲هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد خدمات درمانی ارائه کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید امیر عبدالملکی»، امروز(16اردیبهشت)،  در بازدید جمعی از خبرنگاران از نحوه خدمات دهی به مددجویان کمیته امداد به فعالیت قرارگاه جهادی الکفیل اشاره کرد و اظهار داشت: در این اردوی جهادی ۱۱۰ دندان پزشک و پزشک متخصص از تهران، البرز، کرمانشاه، فارس، اصفهان و لرستان به مردم خدمت رسانی کردند.

 

وی دندان پزشکی را از دغدغه های مردم مناطق محروم دانست و افزود: این گروه جهادی همزمان با عید سعید فطر به مدت پنج روز میزبان دو هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و اقشار کم در آمد در سطح شهر خرم آباد بودند.

 

عبدالملکی با اشاره به اینکه خدمات این گروه جهادی شامل جراحی، کشیدن، پرکردن ترمیم و عصب کشی دندان بوده است، ادامه داد: افراد مدد جو از این خدمات بصورت رایگان بهره مند شدند.

 

وی یادآور شد: این اردوی جهادی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و جمعیت هلال احمر استان لرستان به مدت پنج روز تا ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

 

کد خبر 1172591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha