سالانه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی البرز افزوده می شود

حجرگشت با اشاره به اهمیت اجرای طرح عملیات ساخت مدرسه در سطح استان البرز گفت: سالانه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی البرز افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حجرگشت» در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ۱۶ اردیبهشت کرج گفت: متناسب با رشد جمعیتی استان البرز هر ساله شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ نفری به جمعیت دانش آموزی استان البرز هستیم. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: مدارس استان البرز تا حدود ۹۰ درصد به صورت ۲ نوبتی هستند که این وضعیت نشان از تراکم جمعیت دانش آموزی است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به سرانه آموزشی در استان البرز بیان کرد: مشکلات فضای آموزشی در سطح استان البرز از جمله مطالبات مردمی در سفر رئیس جمهوری در ماه رمضان به استان البرز بود.

 

به گفته وی، ضروری است دولت و خیران متناسب با اهمیت استان البرز و نیاز آموزشی آن به یاری آموزش و پرورش آیند و در زمینه ساخت و تجهیز مدرسه آموزش و پرورش را یاری کنند. 

 

حجرگشت بیان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان سهم ویژه ای در بالندگی و رشد کمی و کیفی جامعه دارند از این رو جا دارد تا نسبت به ارتقاء و بهبود کمی و کیفی این ارگان اهتمام ویژه ای شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله نیازهای آموزش و پرورش در البرز توجه به وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری است که با توجه به وضعیت کرونا و ضعف آموزشی در این دو تا سه سال این مهم باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد. 

 

کد خبر 1172595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha